Mistrzostwa Świata w piłce nożnej na Naszej Klasie

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej na Naszej Klasie

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej na Naszej Klasie
Przemysław Muszyński
02.06.2010 14:50

11 czerwca zaczynają się Mistrzostwa Świata 2010 w Piłce Nożnej w RPA. Relacje dziennikarzy oraz materiały wideo z rozgrywek dostępne będą na Naszej Klasie. – Polscy telewidzowie i internauci po raz pierwszy będą mieli możliwość interaktywnego kibicowania drużynom za pośrednictwem internetowych narzędzi społecznościowych – czytamy w oświadczeniu prasowym Naszej Klasy.

11 czerwca zaczynają się Mistrzostwa Świata 2010 w Piłce Nożnej w RPA. Relacje dziennikarzy oraz materiały wideo z rozgrywek dostępne będą na Naszej Klasie. – Polscy telewidzowie i internauci po raz pierwszy będą mieli możliwość interaktywnego kibicowania drużynom za pośrednictwem internetowych narzędzi społecznościowych – czytamy w oświadczeniu prasowym Naszej Klasy.

Możliwe jest to dzięki współpracy między serwisem, a Telewizją Polską. TVP będzie emitować mecze w otwartym paśmie, natomiast Nasza Klasa umieści u siebie profile drużyn, wraz z najważniejszymi informacjami o nich. Użytkownicy dodatkowo otrzymają dostęp do materiałów pochodzących z boisk i zgrupowań przygotowane przez dziennikarzy wiadomej stacji.

Głównym punktem programu ma stać się jednak oficjalne konto Mistrzostw Świata. Umieszczone tam profile poszczególnych drużyn mają stać się „bankami wiedzy” o grających w nich zawodnikach. Oprócz możliwości zrzeszania się, śledzenia i komentowania najświeższych wydarzeń kibice otrzymać mają liczne konkursy i plebiscyty zorganizowane wokół mundialowych profili. Do tego dochodzi jeszcze ranking popularności poszczególnych drużyn.

Szczerze mówiąc wygląda to na typową akcję społecznościową tylko w większej skali. Z drugiej strony: Nasza Klasa posiada bardzo duże zaplecze, jest na niej zarejestrowanych wielu miłośników sportu. - „NK to największy serwis społecznościowy w Polsce, zrzeszający 14 milionów aktywnych internautów, w tym także osoby żywo zainteresowane sportem – kanały na Śledziku poświęcone tej tematyce obserwuje blisko 700 tys. osób” – podaje dane Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu do spraw marketingu i PR serwisu. Dla reklamodawców dostępne są trzy pakiety sponsorskie, dające zarówno stałą obecność na profilu mistrzostw, jak i możliwość wykupienia sponsoringu dla poszczególnych konkursów.

Najbardziej interesujące wydają się w tej ofercie transmisje meczy. Kibice będą mieli możliwość oglądania ich za pośrednictwem serwisu SPORT.TVP.PL, czyli portalu wideo należący do Telewizji Polskiej zajmujący się retransmisją w internecie programów sportowych stacji. Wygląda więc na to, że relacje z tego, bądź co bądź bardzo ważnego wydarzenia będzie dostępna dla szerokiego grona internautów. I bardzo dobrze… Znaczy to, że Internet, jako medium oraz przedewszystkim portale społecznościowe wreszcie dorastają do głównego nurtu.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)