Najlepsze buty dla graczy

Brass Monki od dłuższego czasu zajmuje się projektowaniem butów. To, co ten 21latek robi ze zwykłym obuwiem przechodzi ludzkie pojęcie. W dodatku buty można od niego kupić. Niestety ceny są niemal równie niezwykłe.

Marek Maruszczak

13.09.2009 | aktual.: 15.01.2022 15:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Brass Monki od dłuższego czasu zajmuje się projektowaniem butów. To, co ten 21latek robi ze zwykłym obuwiem przechodzi ludzkie pojęcie. W dodatku buty można od niego kupić. Niestety ceny są niemal równie niezwykłe.

Daniel Reese bierze na warsztat klasyczne Dunki Nike’a i robi z nich prawdziwe dzieła sztuki. Może się wydawać, że to tylko projekty, ale nawet, jeżeli większość ilustracji to konceptarty, to gotowe obuwie naprawdę powstaje i można je kupić.

Niestety niedawno Daniel zamknął tymczasowy sklep, na którego stronie można było zamawiać buty. Zaznacza jednak, że prośby o zaprojektowanie Nikeów przyjmuje nadal tyle, że za pośrednictwem e-maili.

Przyszły właściciel butów musi przygotować się na wydanie od 200 do 250 USD. Nie jest to mało, ale chętnych nie brakuje.

Przez dłuższy czas po prostu oglądałem projekty, które Daniel publikuje na swoim blogu. Oglądałem i nie mogłem zdecydować się, które z tych butów chciałbym mieć najbardziej.

Po dłuższym namyśle stwierdziłem, że nie jestem w stanie dokonać wyboru. Jeżeli Wam się udało to zazdroszczę zdecydowania;)

W galerii znajdziecie też kilka projektów luźniej powiązanych z grami komputerowymi. Daniel inspiruje się całą szeroko pojętą popkulturą.

  • zelda
  • yoshi
  • squirtle
  • snake
  • sfiv09
  • robocop
  • R2D2
  • princess-peaches
  • megaman
  • maul
  • mario
  • luigi
  • iron-man-white-red
  • godofwar
  • gears-of-war
  • deadpool
  • castlecrashers
  • captain-america-copy
  • bobafett
  • batman1
[1/20] zelda

Źródło: GRRR

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.