Niezadowolenie klienta nie zna granic [wideo]

Wydawałoby się, że taka firma jak Lamborghini będzie wyjątkowo dbać o swoich zamożnych klientów. Gdy mimo starań producenta produkt zwyczajnie nawala, zawsze pozostaje możliwość reklamacji. Chiński właściciel tego luksusowego samochodu postanowił inaczej wyrazić swoje niezadowolenie.

Lamborghini Gallardo L140
Lamborghini Gallardo L140
Grzegorz Nowak

16.03.2011 13:00

Wydawałoby się, że taka firma jak Lamborghini będzie wyjątkowo dbać o swoich zamożnych klientów. Gdy mimo starań producenta produkt zwyczajnie nawala, zawsze pozostaje możliwość reklamacji. Chiński właściciel tego luksusowego samochodu postanowił inaczej wyrazić swoje niezadowolenie.

Pozory - jak widać - czasem mylą i nawet najbardziej luksusowa firma potrafi zawieść oczekiwania swoich klientów. Pewien mieszkaniec Chin, właściciel Lamborghini Gallardo, przekonał się o tym na własnej skórze. Gdy jego nowiuteńkie auto się zepsuło, jak każdy zdroworozsądkowy kierowca oddał je do autoryzowanego serwisu, licząc na najlepszą obsługę. Gdy jednak samochód odmówił posłuszeństwa mimo wizyty u specjalistów, miarka się przebrała.

Czy gwarancja to obejmuje?
Czy gwarancja to obejmuje?

W czasie Światowego Dnia Praw Konsumenckich w Qingdao właściciel felernego Lamborghini postanowił dać upust swojemu niezadowoleniu. Wynajął ekipę budowlaną z ciężkimi młotami i zorganizował publiczne niszczenie samochodu. Akcja miała zwrócić uwagę na respektowanie praw konsumenta przez producentów i sprzedawców.

Ciekawe ile wynosiła robocizna
Ciekawe ile wynosiła robocizna

Poniżej cała akcja zarejestrowana na wideo. Uważacie, że to dobry pomysł na wyrażenie swojego niezadowolenia?

Źródło: geekologie.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.