Nowa, naprawdę dobra reklama Microsoftu. Jest tylko jedno ale... [wideo]

Po żenujących próbach z ostatnich miesięcy Microsoftowi udało się wreszcie stworzyć reklamę, która przykuwa wzrok, porusza problemy klienta i prezentuje zalety produktu. Jak to możliwe?

Steve Ballmer (Fot. Flickr/Microsoft Sweden/Lic. CC by)
Steve Ballmer (Fot. Flickr/Microsoft Sweden/Lic. CC by)
Przemysław Muszyński

Po żenujących próbach z ostatnich miesięcy Microsoftowi udało się wreszcie stworzyć reklamę, która przykuwa wzrok, porusza problemy klienta i prezentuje zalety produktu. Jak to możliwe?

Najpierw rzućcie okiem:

The Future of Technology -- Windows 7 + Windows Live

Dwie minuty to dość dużo jak na reklamę. Jednak mimo że akcja jest stonowana i dość monotonna, by nie powiedzieć: przegadana, to jednak wciąga. Przynajmniej druga połowa ;).

W drugim członie klipu, nadal gospodarując bardzo oszczędnymi środkami, przedstawiono rozwiązanie problemów: jest szansa na jaśniejszą przyszłość! Faktycznie zachęca to do nabycia Windows 7. Sam bym go kupił, gdyby nie to, że już go mam...

Reklama jest wiele lepsza od pomysłu zatrudnienia Kate Perry do promocji firmy lub wymazania San Francisco nielegalnymi graffiti. Jest jednak jeden problem. Reklama ta nie jest zbyt oryginalna. Bardzo podobny klip został stworzony już w 2007 roku.

Lost Generation

A w marcu 2010 w Wielkiej Brytanii w niemal identyczny sposób zastanawiano się nad przyszłością czytelnictwa.

Pytanie brzmi teraz: czy twórcy tej reklamy faktycznie czerpią inspirację od najlepszych? A może najbezczelniej w świecie zżynają?

Źródło: The Next Web

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.