Nowości Onetu – Onet TV we wtorek, OnetLajt już w „n”
Miała być już w tym tygodniu, ale testy się przeciągają. Onet.tv, telewizja internetowa największego, polskiego portalu Onet.pl ruszy we wtorek. Do rąk użytkowników trafi siedem kanałów tematycznych. Znajdziemy wśród nich programy: sport, film, muzyka, podróże, styl życia, edukacja i wiadomości oraz dostęp do seriali TVN i teledysków.
16.06.2007 09:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
To jednak nie koniec nowości Onetu. Na platformie telewizji „n” można znaleźć pierwszy sportowy serwis Onet.pl w wersji lajt. Prezentowany jest on w formie znanej z mobilnej wersji portalu OnetLajt. Warunkiem jego odbioru jest posiadanie kanału nSport, dostępu do Internetu i dekodera nBox HDTV. Wersja dla nBox HDTV Recorder przewidziana jest na najbliższe tygodnie.
Miała być już w tym tygodniu, ale testy się przeciągają. Onet.tv, telewizja internetowa największego, polskiego portalu Onet.pl ruszy we wtorek. Do rąk użytkowników trafi siedem kanałów tematycznych. Znajdziemy wśród nich programy: sport, film, muzyka, podróże, styl życia, edukacja i wiadomości oraz dostęp do seriali TVN i teledysków.
To jednak nie koniec nowości Onetu. Na platformie telewizji „n” można znaleźć pierwszy sportowy serwis Onet.pl w wersji lajt. Prezentowany jest on w formie znanej z mobilnej wersji portalu OnetLajt. Warunkiem jego odbioru jest posiadanie kanału nSport, dostępu do Internetu i dekodera nBox HDTV. Wersja dla nBox HDTV Recorder przewidziana jest na najbliższe tygodnie.
Dodatkowo Onet szykuje dla nas kilka nowych stron.
W tym roku uruchomimy jeszcze siedem nowych serwisów. Dwa porównywalne pod względem rozmiarów i kosztów do Zumi.pl oraz pięć mniejszych – powiedział dla Gazety Prawnej (GP) Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.
Wracając do tematu telewizji internetowej Onet nie będzie osamotniony w walce o pierwsze miejsce tego wyścigu. Obecnie podobne usługi oferuje zarówno Interia jak i Wirtualna Polska. Gra toczy się o bardzo wysokie stawki. Według informacji GP rynek reklamy w polskim internecie jest dziś wart 215 mln zł.
Źródło i fot: Gazeta Prawna, Media2