Nowości Onetu – Onet TV we wtorek, OnetLajt już w „n”

Miała być już w tym tygodniu, ale testy się przeciągają. Onet.tv, telewizja internetowa największego, polskiego portalu Onet.pl ruszy we wtorek. Do rąk użytkowników trafi siedem kanałów tematycznych. Znajdziemy wśród nich programy: sport, film, muzyka, podróże, styl życia, edukacja i wiadomości oraz dostęp do seriali TVN i teledysków.

Nowości Onetu – Onet TV we wtorek, OnetLajt już w „n”
Szymon Adamus

16.06.2007 09:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

To jednak nie koniec nowości Onetu. Na platformie telewizji „n” można znaleźć pierwszy sportowy serwis Onet.pl w wersji lajt. Prezentowany jest on w formie znanej z mobilnej wersji portalu OnetLajt. Warunkiem jego odbioru jest posiadanie kanału nSport, dostępu do Internetu i dekodera nBox HDTV. Wersja dla nBox HDTV Recorder przewidziana jest na najbliższe tygodnie.

Miała być już w tym tygodniu, ale testy się przeciągają. Onet.tv, telewizja internetowa największego, polskiego portalu Onet.pl ruszy we wtorek. Do rąk użytkowników trafi siedem kanałów tematycznych. Znajdziemy wśród nich programy: sport, film, muzyka, podróże, styl życia, edukacja i wiadomości oraz dostęp do seriali TVN i teledysków.

To jednak nie koniec nowości Onetu. Na platformie telewizji „n” można znaleźć pierwszy sportowy serwis Onet.pl w wersji lajt. Prezentowany jest on w formie znanej z mobilnej wersji portalu OnetLajt. Warunkiem jego odbioru jest posiadanie kanału nSport, dostępu do Internetu i dekodera nBox HDTV. Wersja dla nBox HDTV Recorder przewidziana jest na najbliższe tygodnie.

Dodatkowo Onet szykuje dla nas kilka nowych stron.

W tym roku uruchomimy jeszcze siedem nowych serwisów. Dwa porównywalne pod względem rozmiarów i kosztów do Zumi.pl oraz pięć mniejszych – powiedział dla Gazety Prawnej (GP) Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.

Wracając do tematu telewizji internetowej Onet nie będzie osamotniony w walce o pierwsze miejsce tego wyścigu. Obecnie podobne usługi oferuje zarówno Interia jak i Wirtualna Polska. Gra toczy się o bardzo wysokie stawki. Według informacji GP rynek reklamy w polskim internecie jest dziś wart 215 mln zł.

Źródło i fot: Gazeta Prawna, Media2

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.