Paczkomat nie wyda paczki? InPost zapowiada przerwę serwisową
Klienci InPost muszą przygotować się na utrudnienia. Dostęp do niektórych usług będzie ograniczony w związku z zaplanowaną przerwą serwisową.
31.03.2023 | aktual.: 31.03.2023 19:31
W zeszłym miesiącu InPost zaskoczył uruchomieniem swojego sklepu internetowego. Tym razem klienci muszą zaakceptować zdecydowanie mniej przyjemną zapowiedź. 10 kwietnia w godzinach 06:00-17:00 odbędzie się przerwa na prace serwisowe. Wiemy, co może nie działać.
Przerwa serwisowa w InPost. Co z odbiorem paczki?
Aby jak najmniej osób odczuło ograniczenia na prace serwisowe, wybrano Poniedziałek Wielkanocny. Najważniejsze pytanie związane jest z osobami chcącymi odebrać swoją paczkę w podanych wyżej godzinach.
Będzie to możliwe przy użyciu kodu odbioru i kodu QR. Mogą pojawić się jednak problemy z funkcją zdalnego otwarcia skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile. Poza tym w trakcie przerwy nie nie będą przedłużane terminy ważności kodów zwrotu oraz kodów odbioru dla paczek, które wcześniej znalazły się w Paczkomatach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Co jeszcze może działać podczas przerwy InPost?
Poznaliśmy też listę funkcji oferowanych przez InPost, które w trakcie przerwy serwisowej mogą napotykać na tymczasowe problemy.
- tworzenie, nadawanie, opłacanie oraz przekierowywanie przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenia Paczkomat, a także w Punktach Obsługi Paczek,
- opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik,
- generowanie etykiet dla przesyłek – Kurier i przesyłek – Paczkomat,
- InPost Lodówkomat.
W razie spotkania się z problemami, które nie zostały zapowiedziane, można będzie skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. 10 kwietnia ma działać godzinach 8:00-16:00.
Mateusz Tomczak, dziennikarz Gadżetomanii