Polsat to już nie tylko telewizja i internet. Firma zachęca do przejścia na fotowoltaikę
I nie tylko ona. Inny telewizyjny gigant, Canal+, też pomaga przestawić się na proekologiczne rozwiązania. Kiedyś ofertą kanałów, dziś tańszym prądem - tak nadawcy walczą o klientów.
24.07.2020 | aktual.: 08.03.2022 14:47
Grupa Polsat wystartowała z kampanią, w której aktorzy - Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielają się w sąsiadów i tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.
A jakie to korzyści? Mniejsze rachunki za prąd, kompleksowe zajęcie się formalnościami, przygotowanie projektu, pomoc w uzyskaniu kredytu przy zerowym wkładzie własnym, szybki montaż oraz możliwość skorzystania z dotacji – wszystko to zapewnia dostępna w całej Polsce oferta ESOLEO.
Podobny pomysł realizuje Canal+ we współpracy z Hymon Energy. Dzięki nawiązanemu partnerstwu klienci odwiedzający salony nadawcy będą mogli zapoznać się z ofertą na instalację systemów fotowoltaiki dla domu i umówić się na spotkanie z konsultantem.
Za sprawą promocji każdy klient, który wyrazi zgodę na kontakt ze strony doradcy Hymon Energy, otrzyma również w prezencie od Canal+ jedną z czterech opcji dodatkowych do wyboru (kanały HBO, Filmbox, Eleven Sports lub Polsat Sport Premium).
Fotowoltaika, ciesząca się coraz większą popularnością w Polsce, staje się łakomym kąskiem dla telewizyjnych nadawców, którzy chcą poszerzyć swoją ofertę. Jest o kogo walczyć. Jak zdradził minister klimatu, w maju w Polsce zgłoszono aż 14 tys. wniosków o dofinansowanie w ramach programu "Mój Prąd".