Prawie jak CrunchPad...
Ostatnimi czasy głośno jest o internetowym tablecie "dla ludu", który to miał kosztować do $200. Wiadomo, że Crunchpad (bo tak brzmi jego nazwa) kosztować będzie znacznie więcej, ale nie wiemy kiedy pojawi się na rynku. Pewny jest natomiast, kiedy pojawi się bliźniacze urządzenie od Fusion Garage o nazwie JooJoo, które nie próbuje naśladować taniego gadżetu - jego cena ustalona została bowiem na $499.
08.12.2009 | aktual.: 14.03.2022 09:31
Ostatnimi czasy głośno jest o internetowym tablecie "dla ludu", który to miał kosztować do $200. Wiadomo, że Crunchpad (bo tak brzmi jego nazwa) kosztować będzie znacznie więcej, ale nie wiemy kiedy pojawi się na rynku. Pewny jest natomiast, kiedy pojawi się bliźniacze urządzenie od Fusion Garage o nazwie JooJoo, które nie próbuje naśladować taniego gadżetu - jego cena ustalona została bowiem na $499.
Podobno ani Arrington, ani jego ekipa nie mieli żadnego wkładu w rozwój urządzenia JooJoo, a sam tablet był już w przygotowaniu, kiedy TechCruch ogłosił swoje rewelacje o 200-dolarowym gadżecie. JooJoo oferuje użytkownikowi 12,1-calowy ekran dotykowy oraz cienką i stylową obudowę z jednym fizycznym przyciskiem, który uruchamia i wyłącza urządzenie. Rozruch tabletu nie powinien trwać natomiast dłużej aniżeli 9 sekund.
W środku urządzenia znajdziemy procesor Intel Atom o taktowaniu 1,6GHz oraz 4GB pamięci. Nie mogło zabraknąć także WiFi, 3G, portu USB oraz czytnika kart pamięci. Bateria JooJoo powinna wystarczyć na około 5 godzin użytkowania, a z przenoszeniem gadżetu nie będzie problemu, gdyż waży 1,1 kilograma.
Na tablet JooJoo można składać zamówienia w przedsprzedaży od 11 grudnia ($499), a pierwsze egzemplarze mają trafić do klientów za 8-11 tygodni.
Źródło: Engadget