Prawie jak CrunchPad...

Ostatnimi czasy głośno jest o internetowym tablecie "dla ludu", który to miał kosztować do $200. Wiadomo, że Crunchpad (bo tak brzmi jego nazwa) kosztować będzie znacznie więcej, ale nie wiemy kiedy pojawi się na rynku. Pewny jest natomiast, kiedy pojawi się bliźniacze urządzenie od Fusion Garage o nazwie JooJoo, które nie próbuje naśladować taniego gadżetu - jego cena ustalona została bowiem na $499.

fusiongaragejoojoo-lg2
fusiongaragejoojoo-lg2
Arkadiusz Gabrysiak

08.12.2009 | aktual.: 14.03.2022 09:31

Ostatnimi czasy głośno jest o internetowym tablecie "dla ludu", który to miał kosztować do $200. Wiadomo, że Crunchpad (bo tak brzmi jego nazwa) kosztować będzie znacznie więcej, ale nie wiemy kiedy pojawi się na rynku. Pewny jest natomiast, kiedy pojawi się bliźniacze urządzenie od Fusion Garage o nazwie JooJoo, które nie próbuje naśladować taniego gadżetu - jego cena ustalona została bowiem na $499.

Podobno ani Arrington, ani jego ekipa nie mieli żadnego wkładu w rozwój urządzenia JooJoo, a sam tablet był już w przygotowaniu, kiedy TechCruch ogłosił swoje rewelacje o 200-dolarowym gadżecie. JooJoo oferuje użytkownikowi 12,1-calowy ekran dotykowy oraz cienką i stylową obudowę z jednym fizycznym przyciskiem, który uruchamia i wyłącza urządzenie. Rozruch tabletu nie powinien trwać natomiast dłużej aniżeli 9 sekund.

W środku urządzenia znajdziemy procesor Intel Atom o taktowaniu 1,6GHz oraz 4GB pamięci. Nie mogło zabraknąć także WiFi, 3G, portu USB oraz czytnika kart pamięci. Bateria JooJoo powinna wystarczyć na około 5 godzin użytkowania, a z przenoszeniem gadżetu nie będzie problemu, gdyż waży 1,1 kilograma.

Na tablet JooJoo można składać zamówienia w przedsprzedaży od 11 grudnia ($499), a pierwsze egzemplarze mają trafić do klientów za 8-11 tygodni.

Źródło: Engadget

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.