Psują się, bo są tanie. HP: "To normalne"

Psują się, bo są tanie. HP: "To normalne"

HP Mini Note 2133
HP Mini Note 2133
Jacek Klimkowicz
20.08.2010 14:30

HP najwyraźniej zamierza kontynuować trend wywoływania wokół siebie kontrowersji. Tym razem koncern postanowił dobitnie dać klientom do zrozumienia, że ma ich głęboko w ... ekhm. Co zrobił przedstawiciel HP?

HP najwyraźniej zamierza kontynuować trend wywoływania wokół siebie kontrowersji. Tym razem koncern postanowił dobitnie dać klientom do zrozumienia, że ma ich głęboko w ... ekhm. Co zrobił przedstawiciel HP?

Wszystko zaczęło się od zapytania skierowanego do producenta przez przedstawiciela konsorcjum z Nowej Zelandii. Chciał on się dowiedzieć, jaki jest przewidywany przez amerykańskiego producenta "czas życia" netbooków. Bo chyba zastanawiający jest fakt, że 3 na 6 serii netbooków HP Mini 2133 i 2140 najnormalniej w świecie się psuje, nie dożywając nawet drugich urodzin?

Obraz
© [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/08/hpcompaq2133mininotepc_left_mid.jpg)

Odpowiedź, jaką otrzymał Richard Finlay, zaskoczyła z pewnością nie tylko jego. Otóż, jak się okazuje, produkty w mniemaniu centrali są tanimi konstrukcjami dla niewymagających użytkowników i nie należy spodziewać się, że wytrzymają dłużej niż 15 do 24 miesięcy. Słowem - taki stan rzeczy jest najnormalniejszy na świecie.

Jak nietrudno się domyślić, słowa te wywołały lawinę krytyki i powszechne oburzenie. Słuszne zresztą, bowiem produkty HP tanie, niestety, nie są, a użytkownik ma prawo domagać się niezawodności w zamian za wydane pieniądze. Poza tym, jak wykazują statystyki, średni wiek sprzętu przenośnego waha się w granicach od 3 do 5 lat.

Obraz
© [źródło](http://s2.blomedia.pl/gadzetomania.pl/images/2010/08/HP_Mini_2140._Closed_UNDER_NDA_until_1.06.09_at_12.01am_ET_610x518.jpg)

HP ma jednak te dane tam, gdzie swoich klientów, a więc bardzo, bardzo głęboko w ... i jak najbezczelniej poleca zakup rozszerzenia gwarancji. Oczywiście, rozwiązanie to jest równie tanie jak wadliwy sprzęt wspomnianego producenta. Nie wiadomo, czy taka reakcja firmy z Palo Alto jest wynikiem przemęczenia pracowników - którzy chcąc szybko uspokoić nieźle wkurzonych konsumentów, po prostu dali plamę - czy powody są inne.

Jedno jest pewne, że nie stawia to producenta w ciekawym świetle.  Zarówno jakość produktów, jak i obsługa posprzedażowa klienta podawane są w wątpliwość. Nam pozostaje pogratulować specjalistom od PR-u i mieć nadzieję, że konsumenci wezmą przykład z korporacji i będą ją mieć tam, gdzie ona ich...

Źródło: blogeee.net

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)