Ratuj planetę przed przeludnieniem – konkurs Durex Naked Box

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB
Adam Maciejewski

11.03.2012 12:35, aktual.: 10.03.2022 16:05

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Globalny producent prezerwatyw, firma Durex rozpoczęła międzynarodowy konkurs. Jest to konkurs artystyczny, co tydzień do zgarnięcia jest mnóstwo nagród, nie tylko produktów Durexa. Walka potrwa 6 tygodni i wyłoni szóstkę finalistów.

Globalny producent prezerwatyw, firma Durex rozpoczęła międzynarodowy konkurs. Jest to konkurs artystyczny, co tydzień do zgarnięcia jest mnóstwo nagród, nie tylko produktów Durexa. Walka potrwa 6 tygodni i wyłoni szóstkę finalistów.

Konkurs jest oczywiście elementem kampanii reklamowej i jako taki skierowany jest głównie na rynek Australijski. Ale brać w nim mogą udział mieszkańcy wszystkich krajów, nie tylko z Antypodów.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Zasady są proste, trzeba zaprojektować własne pudełko prezerwatyw Durex. Jak widać ceniona jest oryginalność, bardziej aluzyjność niż dosłowność. Żadnej wulgarnej sprośności, pożądane wyczucie smaku (estetycznego) i przyjazny, pozytywny przekaz płynący z projektu.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Zgłoszenia nadsyła się oczywiście internetowo. Nie ma sztywnych reguł technicznej realizacji własnego projektu. Na facebookowym profilu konkursu dostępna jest aplikacja graficzna, z której można skorzystać. Do dyspozycji mamy m.in. takie narzędzia, jak: figlarne pędzle (Frisky brush), wibrujący ołówek (Vibro Pencil), wiaderko pełne miłości (Love Bucket), nawilżacz w sprayu (Lube Spray), olejek do masażu (Massage Oils) oraz – jakby mogło tego gadżetu zabraknąć – gumkę (Durex Rubber).

Konkurs cieszy się niezłą popularnością, choć, co może lekko zaskakiwać akurat nie wśród samych Australijczyków.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Bez względu na sposób liczenia zgłoszeń widzimy nokautującą dominację Chińczyków. Ale z drugiej strony, nic w tym niezwykłego. Nacja ta przoduje w nadprodukcji własnych obywateli. Może dziwić zupełny brak Hindusów w czołówce, czyli drugiego ponad miliardowego kraju świata. Imponuje równa forma Bułgarów. Polska także daje o sobie znać na górze stawki. Silni Turcy i to chyba podwójnie, gdyż zgłoszeń z Niemiec też sporo.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Tak aktualnie wyglądają najwyżej ocenianie projekty ze wszystkich krajów.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

A tak prezentuje się nasza krajowa czołówka.

fot. Durex/FB
fot. Durex/FB

Powyżej bardziej dokładne informacje, co do przebiegu eliminacji oraz nagród. Jeżeli ktoś martwi się, że nie będzie miał okazji wykorzystać wygranych produktów Durex zgodnie z ich typowym przeznaczeniem, głowa do góry. Niech za inspirację posłuży klip reklamowy tej firmy utrzymany w stylu Animal Planet.

DUREX "Get It On"

Oczywiście głównym medium dla konkursu Durex Naked Box jest profil australijskiego oddziału Durex na Facebooku. Kampania została przygotowana przez międzynarodową agencję reklamową Iris z siedzibą w Londynie. Prezentowaliśmy już Wam ich inne akcje promocyjne.

Źródło: Durex, Facebook, durex.com.au

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także