Słomka bliska ideału?
Prawidłowe odżywianie to bardzo istotna kwestia w życiu każdej osoby. Zbilansowana dieta to klucz do zdrowia. Pełnowartościowe produkty, bogate w składniki odżywcze, jak świeże soki. Jeśli lubicie pomidorowy, to sączony przez tę słomkę smakuje podobno doskonale.
Prawidłowe odżywianie to bardzo istotna kwestia w życiu każdej osoby. Zbilansowana dieta to klucz do zdrowia. Pełnowartościowe produkty, bogate w składniki odżywcze, jak świeże soki. Jeśli lubicie pomidorowy, to sączony przez tę słomkę smakuje podobno doskonale.
Wstęp był trochę mylący, ale to wszystko w trosce o obowiązujące zapisy prawne. Jeżeli ktokolwiek poczułby, że traci wątek podczas dalszej lektury, to wyjaśniam, że tym wpisem propaguję zdrowe odżywianie, sok pomidorowy, pomysłowość oraz sport. Pozdrawiam także urzędników PARPA, wyhamujcie w porę!
Sok pomidorowy to zdrowy i pożywny napój o nietuzinkowym smaku. Bardzo dobrze smakuje z różnymi dodatkami. Na przykład m.in. z sokiem cytrynowym jako niezastąpiony składnik Krwawej Mary (ang. Bloody Mary).
Jakże wspaniale jest delektować się pysznym koktajlem, na dodatek z wykorzystaniem nader oryginalnej słomki. I to takiej, która sama ma wpływ na smak koktajlu.
Z takiego też założenia wyszła amerykańska firma o barokowej i wiele mówiącej nazwie Benny's Bloody Mary Beef Straw. Ich klucz do rynkowego sukcesu to słomka, która pewnie jest wynikiem żmudnych badań, choć firma niewiele na ten temat ujawnia.
Słomka wykonana jest w 100% z jakże smacznego i pożywnego mięsa wołowego. Żadnych innych dodatków, tylko wołowina. W tej chwili, prócz ludzi z PARPA, nienawidzą mnie też zatwardziali wegetarianie. Cóż, haters gonna hate, jak głosi staropolskie przysłowie.
I tak mamy słomkę doskonałą. Nie tylko pomaga w piciu Krwawej Mary, ale jeszcze po ostatniej kropli stanowi krzepiące małe co nieco.
Produkt trafił w rynkową niszę. Profil na FaceBooku producenta pełen jest entuzjastycznych opinii. Niektórzy piją przez wołowinową słomkę bezalkoholowe napoje gazowane, tak im smakuje.
Firma świadoma swej społecznej odpowiedzialności, wykorzystuje popularność własnego produktu do promocji zdrowego trybu życia, np. uprawiania sportu.
Źródło: MeWanty.net, bennysbloodymarybeefstraw.com