Sony i Panasonic walczą o klienta w Japonii

Sony i Panasonic walczą o klienta w Japonii

CEATEC 2009
CEATEC 2009
Szymon Adamus
10.10.2009 09:08

Już na targach IFA 2009 było widać wyraźnie, że Sony i Panasonic walczą o klientów w sektorze kin domowych 3D. Targi CEATEC 2009 w Japonii tylko to potwierdzają. Dwa stoiska wielkich konkurentów i dwie propozycje trójwymiaru w domowym zaciszu.

W pełnej wiadomości znajdziecie filmy prezentujące co w tym roku pokazywały dwie firmy na targach.

Już na targach IFA 2009 było widać wyraźnie, że Sony i Panasonic walczą o klientów w sektorze kin domowych 3D. Targi CEATEC 2009 w Japonii tylko to potwierdzają. Dwa stoiska wielkich konkurentów i dwie propozycje trójwymiaru w domowym zaciszu.

W pełnej wiadomości znajdziecie filmy prezentujące co w tym roku pokazywały dwie firmy na targach.

Zacznijmy alfabetycznie czyli od Panasonica:

A teraz dla porównania stoisko Sony:

Obydwie firmy planują zaatakowanie rynku HDTV treściami 3D w przyszłym roku. Już w Berlinie podczas IFY było widać jak na dłoni, że nie tylko ci dwaj producenci widzą w obrazie trójwymiarowym przyszłość. Philips, Samsung, Toshiba, LG... praktycznie wszyscy planują coś w tej dziedzinie. Jednak to właśnie Panasonic i Sony mają największe szanse na przyciągnięcie dużej ilości klientów. Ot chociażby dzięki sile marketingu. Panasonic prezentuje swoje nowości 3D na robiących wrażenie plazmach 103-cali, a Sony telewizorach Bravia z podłączonymi konsolami Playstation 3.

Kto wygra tę walkę o klienta? Tego nie wiadomo. Pewne jest jednak, że obydwaj producenci muszą jeszcze zrobić sporo by domowe 3D było warte swojej, jak przypuszczam, wysokiej ceny. Miałem okazję założyć okulary 3D obydwu firm i czasem efekt był lepszy, czasem gorszy, ale zawsze coś było nie tak. Jak nie słaba jakość obrazu, to ostrość, jak nie ostrość to rozmycie. No i ten ból głowy po dłuższym używaniu.

Czy obraz trójwymiarowy jest dla Was kolejną rewolucją domowego kina?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)