Sony i Panasonic walczą o klienta w Japonii

Już na targach IFA 2009 było widać wyraźnie, że Sony i Panasonic walczą o klientów w sektorze kin domowych 3D. Targi CEATEC 2009 w Japonii tylko to potwierdzają. Dwa stoiska wielkich konkurentów i dwie propozycje trójwymiaru w domowym zaciszu.

CEATEC 2009
CEATEC 2009
Szymon Adamus

W pełnej wiadomości znajdziecie filmy prezentujące co w tym roku pokazywały dwie firmy na targach.

Już na targach IFA 2009 było widać wyraźnie, że Sony i Panasonic walczą o klientów w sektorze kin domowych 3D. Targi CEATEC 2009 w Japonii tylko to potwierdzają. Dwa stoiska wielkich konkurentów i dwie propozycje trójwymiaru w domowym zaciszu.

W pełnej wiadomości znajdziecie filmy prezentujące co w tym roku pokazywały dwie firmy na targach.

Zacznijmy alfabetycznie czyli od Panasonica:

A teraz dla porównania stoisko Sony:

Obydwie firmy planują zaatakowanie rynku HDTV treściami 3D w przyszłym roku. Już w Berlinie podczas IFY było widać jak na dłoni, że nie tylko ci dwaj producenci widzą w obrazie trójwymiarowym przyszłość. Philips, Samsung, Toshiba, LG... praktycznie wszyscy planują coś w tej dziedzinie. Jednak to właśnie Panasonic i Sony mają największe szanse na przyciągnięcie dużej ilości klientów. Ot chociażby dzięki sile marketingu. Panasonic prezentuje swoje nowości 3D na robiących wrażenie plazmach 103-cali, a Sony telewizorach Bravia z podłączonymi konsolami Playstation 3.

Kto wygra tę walkę o klienta? Tego nie wiadomo. Pewne jest jednak, że obydwaj producenci muszą jeszcze zrobić sporo by domowe 3D było warte swojej, jak przypuszczam, wysokiej ceny. Miałem okazję założyć okulary 3D obydwu firm i czasem efekt był lepszy, czasem gorszy, ale zawsze coś było nie tak. Jak nie słaba jakość obrazu, to ostrość, jak nie ostrość to rozmycie. No i ten ból głowy po dłuższym używaniu.

Czy obraz trójwymiarowy jest dla Was kolejną rewolucją domowego kina?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.