Symfonia kolorów, czyli jak stworzyć reklamę sprzętu muzycznego [wideo]

Symfonia kolorów, czyli jak stworzyć reklamę sprzętu muzycznego [wideo]

Kolorowa symfonia
Kolorowa symfonia
Grzegorz Nowak
20.03.2011 16:00, aktualizacja: 11.03.2022 11:56

Co można zrobić przy użyciu 40 głośników, 30 butelek farby i dwóch kamer szybkiego nagrywania? Niesamowity, pełen kolorów film krótkometrażowy. Ross Ching znów pokazuje, na co go stać.

Co można zrobić przy użyciu 40 głośników, 30 butelek farby i dwóch kamer szybkiego nagrywania? Niesamowity, pełen kolorów film krótkometrażowy. Ross Ching znów pokazuje, na co go stać.

Już mieliście okazje zobaczyć umiejętności Rossa Chinga w niezwykle ciekawym krótkim filmie akcji 3 minuty. Tym razem reżyser stworzył film reklamowy dla DTS - firmy zajmującej się technologią audio. Ma on prezentować producenta w trakcie zbliżających się targów CES w Las Vegas.

Rozpoczynając pracę nad filmem, Ross szukał inspiracji w Internecie. Padło na tę reklamę drukarek Canona. I rzeczywiście nie da się ukryć podobieństw między dwoma filmikami. Reżyser wykorzystał m.in. 40 głośników, 40 butelek farby temperowej różnych kolorów oraz odpowiedni sprzęt i oprogramowanie.

Twórca tak mówi o swoim dziele:

Chcieli, żebym zrobił coś, co będzie się oglądało więcej niż jeden raz; coś, co będzie stymulowało umysły ludzi, gdy będą oglądać film na ekranie swojego komputera.

Czy mu się to udało, możecie sprawdzić sami poniżej.

Źródło: geeksaresexy.net

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)