Symfonia kolorów, czyli jak stworzyć reklamę sprzętu muzycznego [wideo]
Co można zrobić przy użyciu 40 głośników, 30 butelek farby i dwóch kamer szybkiego nagrywania? Niesamowity, pełen kolorów film krótkometrażowy. Ross Ching znów pokazuje, na co go stać.
20.03.2011 | aktual.: 11.03.2022 11:56
Co można zrobić przy użyciu 40 głośników, 30 butelek farby i dwóch kamer szybkiego nagrywania? Niesamowity, pełen kolorów film krótkometrażowy. Ross Ching znów pokazuje, na co go stać.
Już mieliście okazje zobaczyć umiejętności Rossa Chinga w niezwykle ciekawym krótkim filmie akcji 3 minuty. Tym razem reżyser stworzył film reklamowy dla DTS - firmy zajmującej się technologią audio. Ma on prezentować producenta w trakcie zbliżających się targów CES w Las Vegas.
Rozpoczynając pracę nad filmem, Ross szukał inspiracji w Internecie. Padło na tę reklamę drukarek Canona. I rzeczywiście nie da się ukryć podobieństw między dwoma filmikami. Reżyser wykorzystał m.in. 40 głośników, 40 butelek farby temperowej różnych kolorów oraz odpowiedni sprzęt i oprogramowanie.
Twórca tak mówi o swoim dziele:
Chcieli, żebym zrobił coś, co będzie się oglądało więcej niż jeden raz; coś, co będzie stymulowało umysły ludzi, gdy będą oglądać film na ekranie swojego komputera.
Czy mu się to udało, możecie sprawdzić sami poniżej.
The Speaker Orchestra from Ross Ching on Vimeo.
Źródło: geeksaresexy.net