Tak powinni wyglądać ludzie w grach wideo najbliższej przyszłości [wideo]
07.02.2012 19:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Grafika gier zaprojektowanych z myślą o PC z każdym miesiącem jest coraz lepsza. W przypadku konsol postęp jest bardziej skokowy i na prawdziwą rewolucję trzeba czekać do premiery kolejnej generacji. Kiedy już to nastąpi, efekty mogą być takie jak na załączonym nagraniu.
Grafika gier zaprojektowanych z myślą o PC z każdym miesiącem jest coraz lepsza. W przypadku konsol postęp jest bardziej skokowy i na prawdziwą rewolucję trzeba czekać do premiery kolejnej generacji. Kiedy już to nastąpi, efekty mogą być takie jak na załączonym nagraniu.
Filmik demonstruje możliwości technologii nazwanej Separable Subsurface Scattering. SSS została opracowana na potrzeby tworzenia modeli ludzkich pokrytych możliwie najbardziej realistyczną skórą.
Zobacz także
Nagranie najlepiej oglądać z włączonym trybem HD i na pełnym ekranie.
Jorge Jimenez i Diego Gutierrez odpowiedzialni za stworzenie Separable Subsurface Scattering wykonali kawał dobrej roboty. Co ciekawe, silnik został napisany w całości pod DirectX 10, więc nie powinien być szczególnie wymagający. Najistotniejsze jest jednak to, że wszystkie rendery są tworzone w czasie rzeczywistym, dlatego technologia idealnie nadaje się do zastosowania w grach komputerowych.
Źródło: Kotaku