Tak powinno się promować gry komputerowe [wideo]

Jak przebić się do świadomości potencjalnego klienta i raz na zawsze zapisać się w jego pamięci? Takie pytania zaprzątają głowę speców od marketingu pracujących dla największych producentów gier komputerowych. Oto efekty ich starań - trzeba przyznać, że imponujące.

Tak powinno się promować gry komputerowe [wideo]
Grzegorz Nowak

Jak przebić się do świadomości potencjalnego klienta i raz na zawsze zapisać się w jego pamięci? Takie pytania zaprzątają głowę speców od marketingu pracujących dla największych producentów gier komputerowych. Oto efekty ich starań - trzeba przyznać, że imponujące.

Obraz

Oczywiście takiej marki jak Gwiezdne Wojny nie trzeba specjalnie promować, jednak kampania reklamowa w okół najnowszej produkcji BioWare zatacza coraz szersze kręgi. W jej ramach na ulicach Nowego Jorku rozegrała się prawdziwa bitwa pomiędzy rycerzami Jedi i lordami Sith.

Obraz

Kolejny rozdział odwiecznych walk odbył się na nowojorskim Times Square w miniony wtorek 20 grudnia. Była to część oficjalnej premiery gry MMORPG ze świata Gwiezdnych Wojen. Około 100 osób wzięło udział w bitwie na miecze świetlne - oczywiście Jedi mieli ostrza barwy niebieskiej, a Sithowie czerwonej.

Happening zorganizowano w formie flashmoba, w którym biorą udział pozornie przypadkowi przechodnie i na chwile "zamarzają" w przybranej pozie. Poniżej możecie zobaczyć na własne oczy jak wyglądała ta bitwa i zacząć się zastanawiać jak znaleźć czas na grę w The Old Republic, kiedy jeszcze tyle lokacji w Skyrimie nie zostało odkrytych...

STAR WARS™: The Old Republic™ - Times Square Freeze Mob 12.20.11

Źródło: technabob.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.