Tak powinno się promować gry komputerowe [wideo]
24.12.2011 11:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak przebić się do świadomości potencjalnego klienta i raz na zawsze zapisać się w jego pamięci? Takie pytania zaprzątają głowę speców od marketingu pracujących dla największych producentów gier komputerowych. Oto efekty ich starań - trzeba przyznać, że imponujące.
Jak przebić się do świadomości potencjalnego klienta i raz na zawsze zapisać się w jego pamięci? Takie pytania zaprzątają głowę speców od marketingu pracujących dla największych producentów gier komputerowych. Oto efekty ich starań - trzeba przyznać, że imponujące.
Oczywiście takiej marki jak Gwiezdne Wojny nie trzeba specjalnie promować, jednak kampania reklamowa w okół najnowszej produkcji BioWare zatacza coraz szersze kręgi. W jej ramach na ulicach Nowego Jorku rozegrała się prawdziwa bitwa pomiędzy rycerzami Jedi i lordami Sith.
Kolejny rozdział odwiecznych walk odbył się na nowojorskim Times Square w miniony wtorek 20 grudnia. Była to część oficjalnej premiery gry MMORPG ze świata Gwiezdnych Wojen. Około 100 osób wzięło udział w bitwie na miecze świetlne - oczywiście Jedi mieli ostrza barwy niebieskiej, a Sithowie czerwonej.
Happening zorganizowano w formie flashmoba, w którym biorą udział pozornie przypadkowi przechodnie i na chwile "zamarzają" w przybranej pozie. Poniżej możecie zobaczyć na własne oczy jak wyglądała ta bitwa i zacząć się zastanawiać jak znaleźć czas na grę w The Old Republic, kiedy jeszcze tyle lokacji w Skyrimie nie zostało odkrytych...
STAR WARS™: The Old Republic™ - Times Square Freeze Mob 12.20.11
Źródło: technabob.com