Wszystko, co musisz wiedzieć na temat Halo: Reach
Już wiemy, że Halo: Reach ma być najlepszą grą tego roku. Dopiero po premierze dowiemy się, czy rzeczywiście tak będzie, ale już teraz możemy mieć o tym pewne wyobrażenie. Jest to możliwe, dzięki ogromnej ilości informacji, które wyciekły do gRRRaczy. My zebraliśmy je wszystkie w jednej informacji.
13.01.2010 17:30
Już wiemy, że Halo: Reach ma być najlepszą grą tego roku. Dopiero po premierze dowiemy się, czy rzeczywiście tak będzie, ale już teraz możemy mieć o tym pewne wyobrażenie. Jest to możliwe, dzięki ogromnej ilości informacji, które wyciekły do gRRRaczy. My zebraliśmy je wszystkie w jednej informacji.
Przede wszystkim, gra nie będzie kontynuacją książki pt. Fall of Reach. Co prawda, będzie się dziać w tych samych czasach, ale będzie opowiadać osobną historię. Sporej poprawie ma ulec grafika. W tym celu po raz pierwszy zostanie użyty motion capture oraz system mimiki twarzy.
Noble Team będzie się składać z sześciu postaci. Pięć z nich będzie Spartanami trzeciej generacji. Tylko Jorge 052 - specjalista od broni ciężkiej - będzie Spartanem drugiej generacji. Z tego też powodu, będzie on większy od swoich kolegów. Drużynę dopełnią Carter 259 (dowódca), Kat 320 (zastępca; straciła rękę), Emile 239 (najspokojniejszy ze wszystkich) oraz Jun 266 (snajper).
Gra ma być dużo mroczniejsza, niż poprzedniej części. Na planecie Reach spotkamy nowych wrogów - Skirmisherów (będą atakować w grupach) oraz przypomnimy sobie starych dobrych Elitów. Rasa Convenant w ogóle będzie bardziej niebezpieczna i będzie przypominać to, z czym mieliśmy do czynienia w pierwszym Halo. Aby sobie z nimi poradzić, dostaniemy dwie nowe bronie - karabin pół-snajperski DMR i ulepszonego Needlera.
Generalnie ma być więcej, lepiej i z przepychem. Filmiki mają być dużo bardziej "kinowe". Zobaczmy w nich nawet do 40 postaci i 20 pojazdów. Gra oczywiście pojawi się tylko na Xboxie 360. Na razie nie są znane szczegóły dotyczące rozgrywki sieciowej.
Źródło: The Mind Channel • All Games Beta