Xiaomi Mi Watch w końcu w Polsce. Będzie dzień, w którym kupicie go dużo taniej

Nowy produkt Xiaomi w Polsce to wiadomość, na którą wiele osób czeka. Teraz do sprzedaży trafi ciekawy i całkiem niedrogi smartwatch chińskiego producenta: Mi Watch. Czego możemy się po nim spodziewać?

Xiaomi Mi Watch w końcu w Polsce. Będzie dzień, w którym kupicie go dużo taniej
Adam Bednarek

22.01.2021 | aktual.: 08.03.2022 14:21

Xiaomi Mi Watch obecnie bardziej przypomina Huawei Watcha czy zegarek od Realme niż sprzęt Apple, jak to było na początku. Mamy więc okrągłą tarczę i 1,39-calowy panel AMOLED pokryty szkłem Corning Gorilla Glass trzeciej generacji.

Inteligentny zegarek to przede wszystkim funkcje związane z aktywnością. A tych Xiaomi Mi Watch ma całkiem sporo:

Mi Watch wspiera 117 profesjonalnych trybów sportowych, np. bieganie i bieganie na bieżni, trening jogi, wspinaczkę, jazdę na rowerze, trening na orbitreku oraz pływanie, informując użytkownika na bieżąco o jego wynikach. Dzięki wbudowanemu GPS smartwatch może śledzić i dostarczać dokładne informacje o treningu, które dostępne są w aplikacji Xiaomi Wear. Zegarek jest wodoszczelny do 5ATM (50 m), więc nie trzeba zdejmować go do kąpieli lub podczas treningu pływackiego.

Obraz

Nie brakuje też czujników- czujnik tętna, akcelerometr i żyroskop - za pomocą których można kontrolować poziom saturacji krwi, poziom stresu, pomiar tętna w czasie rzeczywistym, a także śledzenie faz snu.

Obraz

Chińczycy deklarują, że Mi Watch pozwoli na 16 dni pracy przy normalnym użytkowaniu lub do 22 dni w trybie oszczędzania energii. W trybie sportowym smartwatch wytrzyma do 50 godzin. Plusem jest krótki czas ładowania - wystarczą dwie godziny, aby zegarek osiągnął później takie wartości.

Obraz

Tylko 25 stycznia Mi Watch będzie można kupić w specjalnej cenie 449 zł. Smartwach w regularnej sprzedaży dostępny będzie od 8 lutego w cenie 549 zł.

Mamy więc do czynienia z podobną półką cenową, co chwalony przeze mnie zegarek od Realme. Watch S kosztuje nawet mniej, bo 400 zł, co pokazuje, że rywalizacja chińskich marek na polskim rynku zapowiada się w 2021 niezwykle ciekawie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.