Za tydzień o tej porze... [wideo]

W przyszłą niedzielę będziemy mieli pierwszy dzień Świąt. Zwyczajowy czas, w którym bożonarodzeniowe prezenty albo już zostały rozpakowane, ale właśnie w najlepsze wydobywane są z pudełek lub pozbawiane okazjonalnych opakowań. Oby cała ta operacja szła w miarę gładko...

Royale
Royale
Adam Maciejewski

W przyszłą niedzielę będziemy mieli pierwszy dzień Świąt. Zwyczajowy czas, w którym bożonarodzeniowe prezenty albo już zostały rozpakowane, ale właśnie w najlepsze wydobywane są z pudełek lub pozbawiane okazjonalnych opakowań. Oby cała ta operacja szła w miarę gładko...

Każda osoba lubi być obdarowywana. Towarzyszy temu uczycie radości z otrzymanego prezentu oraz ekscytacji płynącej z odkrywania, jaką niespodziankę otrzymaliśmy. No chyba, że z góry wiemy, co otrzymamy. Tak sytuacja wcale nie jest czymś niezwykłym. Jednak bez wątpienia najprzyjemniej jest dostać prezent, którego mimo, że się nie spodziewaliśmy, to jeszcze bez pudła (acz w pudełku) trafia w nasze oczekiwania. Ale nieoczekiwaną przeszkodą może okazać się nader solidne opakowanie podarunku...

Impossible Present by Royale

Powyższy filmik – Impossible Present – to swoista animowana kartka z życzeniami świątecznymi od amerykańskiego studia animacji Royale. Skierowana do dotychczasowych, obecnych i przyszłych klientów Royale, wśród których nie brakuje najbardziej znanych firm oraz agencji reklamowych światowej sławy. Studio Royale powstało w 2007 roku, w Los Angeles. Założyli je Jayson Whitmore i Brien Holman odpowiadający za część artystyczną oraz Jen Lucer zajmujący się stroną producencką.

Skoro mamy przed sobą ostatni przedświąteczny tydzień, dlatego proponuję krótką listę podpowiedzi, co do świątecznych prezentów. Proszę tych propozycji nie traktować zbyt serio. Można podejść do nich, albo jako do niezobowiązujących sugestii, albo życzeń ze strony Gadżetomanii. To, co łączy wszystkie punkty z listy to studio Royale, którego dziełem są poniższe filmiki.

Wymarzone buty do koszykówki, np. Nike Hyperdunk:

Take me to the Philippines

Jeżeli zmieści się do pudełka i pod choinkę:

Wśród stałych klientów Royale jest Toyota, ale na wizję współpracy dał się skusić także Cadillac, czego efektem jest bardzo efektowna reklamówka, część kampanii realizowanej przez agencję Fallon Worldwide wchodzącą w skład francuskiego koncernu medialnego Publicis Groupe:

A jeśli nie własny Cadillac, to przynajmniej może butelka Pepsi:

Niemniej życzę Wszystkim przysłowiowego Cadillaca.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.