Gadu-Gadu rośnie w siłe

Gadu-Gadu rośnie w siłe

Paweł Cebula
26.10.2007 12:00

MojaGeneracja.pl – serwis społecznościowy należący do spółki Gadu-Gadu – osiągnął największy w swojej historii zasięg i zajął 2 miejsce w rankingu polskich serwisów społecznościowych, wyprzedzając inne dotychczas bardziej popularne serwisy. Najnowsze dane za sierpień 2007 dostarczył opublikowany w tym tygodniu raport Megapanel PBI/Gemius, kategoria społeczności, autoryzowany przez firmę badawczą Gemius S.A.

Z serwisów społecznościowych należących do Gadu-Gadu S.A. w sierpniu skorzystało blisko 3 mln osób (2 946 891), dzięki czemu serwisy zwiększyły swój udział w rynku do 21,33%, ustępując tylko jednemu konkurencyjnemu serwisowi.

- Chcemy być liderem i powalczymy o pierwsze miejsce – mówi Krzysztof Szalwa z Zarządu Gadu-Gadu S.A. – Ilość użytkowników jest dla nas właściwym wyznacznikiem popularności serwisu, natomiast odsłony, choć notowane przez inne serwisy w większej ilości, nie są brane pod uwagę choćby z tego względu na to, że MojaGeneracja.pl w odróżnieniu od konkurentów zbudowana jest na innej technologii, w której faktyczne użytkowanie nie zawsze generuje odsłonę serwisu przez internautę. Bazujemy na nowoczesnej zaawansowanej technologii Ajax, która ułatwia poruszanie się po serwisie, niekoniecznie generując dla potrzeb statystycznych odsłony www. Osiągnęliśmy pierwszy cel, czyli zbudowaliśmy dużą liczbę użytkowników, teraz koncentrujemy się na zwiększaniu ich aktywności, co z kolei przełoży się na czas spędzany w serwisie. Wprowadziliśmy wiele nowych możliwości, dzięki którym ten czas to prawdziwa przyjemność...

Tylko w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, a więc już po badaniu sierpniowym, w MojaGeneracja.pl wprowadzono dodatkowe funkcjonalności, dzięki którym serwis stał się w pełni multimedialnym miejscem w sieci pozwalającym internautom na dzielenie się nie tylko komentarzami, zaproszeniami na imprezy, ale również piosenkami, wideo i zdjęciami. Nowe możliwości zapewniają: Wydarzenia, Moja Galeria, Muzango, EduNacja.

Wprowadzanie do serwisu MojaGeneracja.pl kolejnych, atrakcyjnych możliwości to kontynuacja zapowiadanych rozszerzeń portalu. Oprócz standardowych funkcji (blogi, grupy dyskusyjne, indywidualne listy przyjaciół, katalog, top-lista użytkowników, domyślny przyjaciel Jurek, możliwość słuchania Gadu Radia prosto z poziomu serwisu), MojaGeneracja.pl oferuje wideo-blogi, zamieszczanie informacji w serwisie Wydarzenia, a także ścisłą integrację z najpopularniejszym komunikatorem Gadu-Gadu (wystarczy w komunikatorze wcisnąć link do MojaGeneracja.pl, aby móc opublikować wpis w blogu lub odwiedzić tzw. Wizytówkę naszego rozmówcy w serwisie).

Serwis został dostrzeżony również przez znane osoby i gwiazdy – swoje blogi/wizytówki w MojaGeneracja.pl prowadzą m.in.: były prezydent Lech Wałęsa, piosenkarki Gosia Andrzejewicz, Kasia Cerekwicka, Doda, raper Tede, zespół Łzy, politycy z różnych stron sceny politycznej, swoje profile posiadają również redakcje popularnych mediów.

MojaGeneracja.pl to nie jedyny serwis społecznościowy należący do Gadu-Gadu. Spółka jest również właścicielem najpopularniejszego serwisu oferującego darmowe fora dyskusyjne – fora.pl Serwis ten został włączony do badanej grupy serwisów społecznościowych należących do Gadu-Gadu.

Gadu-Gadu S.A. jest również właścicielem nowatorskiego serwisu blip.pl, który jest połączeniem możliwości komunikatora, czata i bloga w jednym.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)