Absurdy infolinii. Jaki jest kod pocztowy studzienki telekomunikacyjnej?

Absurdy infolinii. Jaki jest kod pocztowy studzienki telekomunikacyjnej?31.07.2011 16:08
Chcesz dzwonić na infolinię? Zastanów się, czy to dobry pomysł (Fot. Flickr/Furryscaly/Lic. CC by-sa)

Nieżyciowe procedury i absurdalne sposoby przyjmowania zgłoszeń znane są chyba każdemu, kto zgłaszał problem w dużej firmie telekomunikacyjnej. Przeczytaj, jak Telekomunikacja Polska przyjmowała zgłoszenie o uszkodzeniu należącej do niej studzienki.

Nieżyciowe procedury i absurdalne sposoby przyjmowania zgłoszeń znane są chyba każdemu, kto zgłaszał problem w dużej firmie telekomunikacyjnej. Przeczytaj, jak Telekomunikacja Polska przyjmowała zgłoszenie o uszkodzeniu należącej do niej studzienki.

Jeden z mieszkańców Opola zauważył uszkodzoną, należącą do Telekomunikacji Polskiej, studzienkę. Postanowił zgłosić ten fakt, korzystając z infolinii 19393. Nie spodziewał się zapewne, że przyjdzie mu zmierzyć się z biurokratyczną machiną.

Po odsłuchaniu standardowego powitania i pokonaniu pierwszej przeszkody – pytania o numer telefonu, którego dotyczyć będzie rozmowa – udało się skontaktować z konsultantką infolinii.

Opolanin zaproponował, że prześle zgłoszenie ze szczegółami na temat uszkodzonej infrastruktury Telekomunikacji mailem. Niestety, okazało się, że nie ma takiej możliwości – zgłoszenie telefoniczne przyjmuje konsultantka i dopiero ona ma możliwość dalszego przesłania go za pomocą maila.

Schody zaczęły się podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego. Konieczne okazało się nie tylko podanie lokalizacji uszkodzonej studzienki, ale również jej kodu pocztowego.

O ile można zrozumieć punkt widzenia TP – aby wysłać montera, trzeba wskazać mu gdzie ma się udać, o tyle dziwne wydaje się wymaganie, by klient lub przypadkowy przechodzień miał znać kody pocztowe studzienek telekomunikacyjnych.

Cała procedura zajęła około 25 minut. Najzabawniejsze okazało się w tym wszystkim podsumowanie konsultantki.

Na pytanie zdenerwowanego klienta, czy taką samą procedurę muszą przechodzić np. zgłaszający problem strażnicy miejscy, konsultantka stwierdziła, że strata 20 minut to nie problem, bo oni robią to przecież w godzinach pracy.

Ciekawe, czy ktokolwiek świadomy, jak wygląda przyjmowanie takich zgłoszeń zechce w przyszłości poinformować TP, że ich infrastruktura uległa uszkodzeniu?

Źródło: Wykop

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.