Gala Mobility Trends 2016 – największe wydarzenie w branży mobilnych technologii

Gala Mobility Trends 2016 – największe wydarzenie w branży mobilnych technologii14.02.2017 12:03
Redakcja Gadżetomanii

9 lutego 2017 roku podczas Gali Mobility Trends poznaliśmy najlepsze mobilne produkty i usługi 2016 roku. W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się siódma edycja Gali, podczas której zostały wręczone statuetki „Złoty Bell” w 26 kategoriach. W 21 z nich zadecydowali miłośnicy mobilnych rozwiązań, którzy mogli wybierać spośród prawie 450 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów.

Głosowanie w plebiscycie Mobility Trends trwało do 31 stycznia br. i wzięło w nim udział aż 28 tysięcy osób, które oddały łącznie 232 910 głosów. Galę poprowadził zgrany duet: Karolina Szostak i Mateusz Hładki. Nie zabrało również gości ze świata show-biznesu tj. Agnieszka Hyży, Anna Cieślak, Anna Nowak-Ibisz, Rafał Maserak, Rafał Maślak, Zbigniew Urbański, Krystian Kukułka oraz Anna Dec. Po części oficjalnej w Klubie Capitol odbyło się afterparty. Wśród atrakcji wieczoru znalazły się występy HCR oraz Cleo.

Rekordowa liczba oddanych głosów!

Gala Mobility Trends była podsumowaniem plebiscytu, który trwał w styczniu br. Mobility Trends z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W tym roku producenci dodali do ankiety prawie 450 produktów! To najbardziej popularny w branży plebiscyt, pokazujący trendy w nowych technologiach w Polsce.

Największym zainteresowaniem cieszyła się kategoria Nowość roku 2016 - produkt, do której zgłoszono 55 produktów, z których najpopularniejszym okazał się dron DJI Mavic Pro. W kategorii Smartfon roku 2016 oddano rekordową ilość 27335 głosów. Statuetka przypadła firmie Samsung za model Galaxy S7 edge. Nagrodę za Aplikację Mobilną B2C odebrała firma NaviExpert, na której produkt zagłosowało 14407 osób. Natomiast w segmencie B2B statuetka przypadła Nawigacji Orange 2016.W kategorii Oferta Operatorska roku 2016 w segmencie B2C triumfowała usługa A2mobile, a w segmencie B2B - Formuła Biznes Box firmy P4. Usługa Internet LTE Plus od Plusa i Cyfrowego Polsatu zwyciężyła natomiast w kategorii Mobilny Internet roku 2016. Mobilnym Bankiem wybrano PKO Bank Polski S.A.

Głosami konsumentów marka Lenovo zwyciężyła aż w trzech kategoriach konsumenckich: Innowacja roku 2016, Notebook roku 2016, Tablet roku 2016. Dodatkowo kapituła konkursowa przyznała firmie tytuł Producenta roku 2016. Akcesorium roku został smartwatch LG Watch Urbane 2nd Edition a Gadżetem roku kamerka GoPro HERO5 Black. Za najlepszą nawigację uznano Navitel Navigator 9.7, a za najinteligentniejszy domowy sprzęt – iRobot Roomba 966. Telefon Maxcom Strong MM916 3G okrzyknięto Produktem Specjalnym roku 2016, zaś aplikacja Polar Club zwyciężyła w kategorii Nowość roku 2016 – usługa.

Technologicznym Autem minionego roku wybrano Volvo S90. W kategorii Mobilna Gra roku zwyciężył Real Boxing 2 ROCKY, Beamie Hoverboard okazał się zwycięzcą w kategorii Mobility Kids, zaś za najlepszy sportowy gadżet uznano Plantronics BackBeat FIT. Dodatkowo kapituła konkursowa wybrała Nelro Data - Polską Firmą roku 2016, Dystrybutorem roku 2016 okrzyknęła firmę ABC Data, zaś Polkomtel uznała najlepszym Operatorem roku 2016. Tytuł Człowieka Roku 2016 przypadł Bartoszowi Dobrzyńskiemu, CMO P4.

Raport zawierający wyniki głosowania i podsumowujący najnowsze trendy, ukaże się w marcowym numerze magazynu Mobility.

  • Niezmiernie cieszy nas fakt, że z roku na rok, rośnie zainteresowanie plebiscytem Mobility Trends oraz samą Galą, nie tylko wśród branży Telecom i IT, ale również użytkowników mobilnych technologii. Świadczy o tym zarówno liczba dodanych do ankiety produktów i usług – w tym roku mieliśmy prawie 30% więcej pozycji dodanych przez producentów. Jednak przede wszystkim cieszymy się, że zagłosowało prawie 3 500 więcej osób niż w zeszłym roku. Największą zaletą naszego wydarzenia jest fakt, że Gala integruje całą branżę i jest okazją do zapoznania się ze wszystkimi liczącymi się na rynku rozwiązaniami – powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group Sp z o.o.
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.