Jak wyglądają interaktywne reklamy w Rosji? [wideo]

Jak wyglądają interaktywne reklamy w Rosji? [wideo]29.11.2010 15:00
Co skrywają strony Vogue?
Paweł Żmuda

Złośliwi twierdzą, że papierowe gazety umierają. Pogarszające się wyniki sprzedaży konwencjonalnych czasopism nie przeszkodziły firmie Martini w umieszczeniu dość niekonwencjonalnej reklamy w grudniowym wydaniu rosyjskiego "Vogue'a". Co takiego ukryto na stronach czasopisma?

Złośliwi twierdzą, że papierowe gazety umierają. Pogarszające się wyniki sprzedaży konwencjonalnych czasopism nie przeszkodziły firmie Martini w umieszczeniu dość niekonwencjonalnej reklamy w grudniowym wydaniu rosyjskiego "Vogue'a". Co takiego ukryto na stronach czasopisma?

W magazynie kosztującym zaledwie 119 rubli (w przeliczeniu około 12 złotych) marketingowcy Martini postanowili wykupić dość pomysłową reklamę. W specjalnie przygotowanym miejscu ulokowany został odtwarzacz wideo, odgrywający spot promujący Martini Gold. Popatrzmy, jak prezentuje się reklama Martini.

Oczywiście cała rzesza geeków nie mogła przejść obojętnie wobec takiego prezentu od "Vogue'a". Na YouTube pojawiło się już kilka filmików prezentujących sprzęt wykupiony przez Martini w całej okazałości. Co udało się znaleźć wewnątrz?

Na rynek trafiło 7000 egzemplarzy wyposażonych w wyświetlacz LCD o rozdzielczości 320 x 240 pikseli. Baterie sprzętu pozwalają na około 60 minut wyświetlania reklamy, automatycznie uruchamiającej się po otwarciu stron magazynu. Nie zabrakło oczywiście wbudowanego głośnika ani złącza miniUSB.

Wygląda na to, że marketing Martini szybko się zwróci. W cenie, jaką zapłacono wydawcy magazynu, znalazło się przecież dosyć spore zainteresowanie wszelkiej maści geeków lubiących dzielić się swoimi odkryciami. Filmy na YouTube przetrwają znacznie dłużej niż papierowy magazyn na sklepowej półce.

Sprawdź także, gdzie kupować tanie filmy i muzykę w polskiej Sieci.

Źródło: habrahabr

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.