James Cameron wspiera pasywne 3D... tak jakby

James Cameron wspiera pasywne 3D... tak jakby28.04.2011 07:59
Szymon Adamus

Firma LG chwali się, że James Cameron preferuje pasywne okulary jako technologię tworzenia obrazu 3D. Nie jest to do końca prawda, ale rzeczywiście autor "Avatara" dostrzega potencjał drzemiący w pasywnych szkłach. Głównie marketingowy.

Firma LG chwali się, że James Cameron preferuje pasywne okulary jako technologię tworzenia obrazu 3D. Nie jest to do końca prawda, ale rzeczywiście autor "Avatara" dostrzega potencjał drzemiący w pasywnych szkłach. Głównie marketingowy.

Okulary polaryzacyjne mogą przyczynić się do szybszej ekspansji rozrywki i technologii 3D w domach
  • powiedział Cameron podczas konferencji Narodowego Stowarzyszenia Nadawców w Las Vegas. To nie dokładnie to samo, co LG próbuje nam zakomunikować. Do tej pory Cameron był kojarzony głównie z firmą Panasonic, której sprzęt 3D pomagał reżyserowi na planie "Avatara". Teraz widać, że pasywne 3D również do niego przemawia. Chociaż nie aż tak bardzo, jak sugeruje LG. Cameron zauważa jedynie, że pasywne 3D to dobre rozwiązanie do popularyzowania 3D. I nie sposób się z nim nie zgodzić, biorąc pod uwagę prostotę i cenę okularów pasywnych. Te dodawane do paneli LCD Cinema 3D koreańskiego producenta kosztują nie więcej niż 30 złotych.
Źródło zdjęć: © [źródło](http://hdtvmania.pl/images/2011/04/LGCinema3D.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://hdtvmania.pl/images/2011/04/LGCinema3D.jpg)

O wiele bardziej podnieceni panelami pasywnymi są oczywiście przedstawiciele LG.

Obecnie narasta już rywalizacja między producentami technologii wyświetlania obrazu 3D z wykorzystaniem drogich okularów migawkowych a producentami oferującymi ekrany z technologią FPR (Film Patterned Retarder). LG zależy na stworzeniu możliwości komfortowego oglądania rozrywki 3D w domowych warunkach i w tak dużej grupie przyjaciół, jaką tylko pomieści salon
  • powiedział Havis Kwon, prezes i dyrektor generalny działu LG Home Entertainment Company. Oczywiście opisywana przez niego rywalizacja jest w dużej mierze kreowana przez samo LG. Producent ostro promuje swoją serię Cinema 3D, wykorzystującą pasywne okulary polaryzacyjne. W większości nowych informacji prasowych tej firmy czytamy o tym, że pasywne 3D to najlepsze rozwiązania do kin domowych. Krótki cytat z Camerona jest kolejną salwą w rozpoczętej wojnie na okulary.
Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.