JBL prezentuje pomysł na bezprzewodowe słuchawki, które będą działąć "nieograniczony czas"

JBL prezentuje pomysł na bezprzewodowe słuchawki, które będą działąć "nieograniczony czas"27.12.2019 13:03
Źródło zdjęć: © fot. Materiały prasowe
Klaudia Stawska-Magdziak

Słuchawki bezprzewodowe są wygodne, ale zwykle pozwalają na słuchanie muzyki jedynie przez kilka godzin. JBL ma pomysł jak to zmienić, wprowadzając na rynek słuchawki zasilane energią słoneczną.

W serwisie crowdfundingowym pojawiła się zbiórka na słuchawki JBL Reflect Eternal, które mają być odpowiedzią firmy na problem z krótkim trzymaniem baterii przez słuchawki bezprzewodowe. W teorii rozwiązanie zaproponowane przez producenta ma pozwolić na "nieograniczone" słuchanie.

Według JBL kluczem jest materiał Powerfoyle firmy Exeger, który podobnie jak klawiatury słoneczne Logitech może czerpać energię ze światła pośredniego i wewnętrznego, a nie tylko ze Słońca. Dzięki temu rozwiązaniu firma zapewnia, że tak długo, jak nie będziemy słuchać w całkowitej ciemności, tak długo słuchawki będą się ładować.

JBL szacuje, że półtorej godziny czasu na zewnątrz wystarcza na 68 godzin słuchania, jeśli zaczynasz z całkowicie naładowanym akumulatorem. Firma uważa, że rozwiązanie będzie sprawdzać się również w gorszych warunkach oświetleniowych, np. zimą. Poza tym JBL Reflect Eternal będzie można również ładować w tradycyjny sposób, po podłączeniu ich z pomocą USB. 15 minut ładowania ma zapewnić 2 godziny słuchania muzyki.

Zobacz też: Pomysł na biznes: Słuchawki personalizowane

Słuchawki Reflect Eternal wyposażono w przetworniki o średnicy 40 mm z zakresem częstotliwości od 20 Hz do 20 kHz, zestaw głośnomówiący, tryb wzmacniający dźwięk otoczenia, parowanie wielu urządzeń i kontrolę nad wybranym asystentem głosowym. Są nawet w klasie IPX4, więc mogą wytrzymać deszcz lub pot na siłowni.

Słuchawki już cieszą się ogromnym zainteresowaniem, ponieważ JBL osiągnęło już swój cel. Obecnie firma zebrała 154 proc. środków, a do końca zbiórki pozostało jeszcze 29 dni (do 14 stycznia). Do końca kampanii słuchawki można kupić za 99 dolarów (później cena rynkowa ma wynosić 165 dolarów). Ich premiera przewidziana jest na październik 2020 roku.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.