LG Cinema 3D - aktywne 3D jest be!

LG Cinema 3D - aktywne 3D jest be!15.04.2011 09:19
Szymon Adamus

LG stawia na okulary pasywne, a aktywne są już nic niewarte. Oto najważniejsza informacja dotycząca nowych telewizorów 3D tego producenta. Zobaczymy. jak to będzie w praktyce.

LG stawia na okulary pasywne, a aktywne są już nic niewarte. Oto najważniejsza informacja dotycząca nowych telewizorów 3D tego producenta. Zobaczymy. jak to będzie w praktyce.

[cytat]Idealny obraz 3D bez rozmyć, migotania i jakichkolwiek zakłóceń, lekkie i tanie okulary, możliwość oglądania trójwymiarowych efektów z prawie każdego miejsca w pokoju – to wszystko dzięki najnowszej linii telewizorów LED z technologią.[/cytat]

Tak chwali się swoją nową linią Cinema 3D firma LG. Firma ma już doświadczenie w produkcji paneli z pasywnymi okularami. Model LD950 można kupić nawet w Polsce (za około 5300 zł). Teraz koreański producent rozwija technologię i zapowiada cuda. LG piętnuje wady systemów z aktywnymi okularami. Migotanie, brak płynności obrazu, bóle głowy. Wszystko to ma zniknąć w pasywnym Cinema 3D.

[cytat]Zaletą nowej technologii LG jest możliwość generowania nieograniczonej ilości klatek obrazu na sekundę, zapewniając doskonałą płynność ruchu niedostępną przy technologii aktywnej. Telewizory LG Cinema 3D z systemem TruMotion 400Hz w dalszym ciągu wyświetlają obraz 3D z częstotliwością 400Hz, podczas gdy analogiczny TV z technologią aktywną wyświetla obraz o częstotliwości jedynie 50 lub 60 Hz. Rozwiązanie eliminacji efektu migotania zostało dodatkowo poświadczone certyfikatem jakości dwóch uznanych organizacji badawczych i certyfikujących - Intertek oraz TÜV.[/cytat]

Źródło zdjęć: © [źródło](http://hdtvmania.pl/images/2011/04/LGCinema3D3.jpg)
Źródło zdjęć: © [źródło](http://hdtvmania.pl/images/2011/04/LGCinema3D3.jpg)

Dalej LG podkreśla jeszcze fakt, że pasywne okulary nie działają na baterie, nie generują fal elektromagnetycznych, nie wymagają synchronizacji są małe i tanie (30 zł, 16 gramów). Wszystko OK, popieram, ale LG trochę za bardzo stara się napiętnować technologię aktywną. Lubię pasywne okulary i uważam, że to rozwiązanie przez wielu producentów niedoceniane, ale akurat takie rzeczy jak synchronizacja, pola elektromagnetyczne czy baterie to banały, na które i tak nikt nie zwraca uwagi. Bateria trzyma długo, a synchronizacja robi się automatycznie i trwa sekundę.

Praktycznie cała informacja prasowa LG to jedno wielkie demonizowanie okularów aktywnych. Są tu wzmianki o tym, że tylko na okularach polaryzacyjnych obejrzymy telewizję w dowolnej pozycji, jest wspomnienie o większych kątach widoczności i ciągłe powtarzanie, że te okulary są tańsze. Moim zdaniem to głupi sposób promocji, szczególnie biorąc pod uwagę, że przecież LG ma jeszcze w ofercie panele z aktywnymi okularami. Technologia pasywna jest dostatecznie dobra sama w sobie, by nie musieć promować jej aż tak agresywnie.

A co innego w panelach Cinema 3D?

  • Konwersja 2D do 3D - stawiam piwo, że bezużyteczna.
  • Podświetlanie Full LED lub LED Plus - w innych modelach było znakomite.
  • Smart TV, czyli funkcje sieciowe, gry online, aplikacje, dzielenie się plikami przez DLNA itd.
  • Obsługa ruchowego pilota Magic.

Telewizory LG CINEMA 3D z linii LW570S oraz LW5500 i LW4500 w rozmiarach 55, 47, 42 i 32 cale będą pojawiać się na rynku sukcesywnie już od połowy kwietnia tego roku.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.