Najbardziej pomysłowe torby na zakupy

Najbardziej pomysłowe torby na zakupy15.07.2011 23:00
Marek Maruszczak

Gdzie najlepiej umieścić reklamę? Na czymś, co konsument często nosi ze sobą i gdzie będzie dobrze widoczna. Pozostaje jeszcze kwestia skłonienia go do zabrania reklamówki ze sobą, ale w przypadku toreb z tego zestawienia nie byłoby z tym najmniejszego problemu.

Piwo Shumensko

Reklama została przygotowana przez bułgarską agencję Noble Graphics Creative Studio.

Salon piękności - Muse

Reklama została przygotowana przez agencję Tokyu Agency Inc z siedzibą w Tokio.

W ramach akcji reklamującej przedłużanie włosów rozdawano torby, których rączki były jednocześnie próbkami różnych kolorów przedłużeń.

Volkswagen Golf GTI

Reklama została przygotowana przez francuską Agence V.

Rozdawane na paryskich targach samochodowych torby miały za zadanie zilustrować zwiększoną widoczność w nowych Golfach GTI.

Producent perfum - Tom of Finland

Perfumy Tom of Finland zyskały popularność dzięki firmującemu je gejowskiemu celebrycie, znanemu z prowokujących, ilustrowanych książek. Torebka, która zmusza do włożenia ręki w opięte męskie spodnie, dość jasno określa, do kogo skierowana jest jej zawartość.

Środek zapobiegającym obgryzaniu paznokci - stop'n grow

Torbę zaprojektował Jung von Matta z Berlina.

Karty pamięci SanDisk

K.I.T.T

Czasopismo - P-Magazine

Reklama została przygotowana przez agencję Duval Guillaume z siedzibą w Antwerpii.

Torebka imitująca burkę została przygotowana w celu wypromowania artykułu dotyczącego codziennego życia kobiet w Afganistanie.

Środek przeciwbólowy - Panadol

Meralco

Reklama została przygotowana przez filipińską TBWA.

Firma Meralco to jeden z największych dostawców energii elektrycznej na Filipinach. W ramach akcji społecznej, mającej na celu między innymi nauczenie Filipińczyków oszczędzania energii elektrycznej, rozdawano właśnie takie torby.

Herbata - Lipton Clear Green

Reklama została przygotowana przez saudyjską agencję DDB Integrated z siedzibą w Jeddah Abdul-Aziz .

Reklamówki były rozdawane wraz z prawdziwymi torebkami herbaty Lipton Clear Green.

Sklepy obuwnicze - Kong

Reklama została przygotowana przez brytyjską Rave Communications z siedzibą w Birmingham.

Kong to sieć sklepów specjalizująca się w sprzedaży limitowanych edycji tzw. sneakerów. Rączka w formie sznurowadeł odnosi się bezpośrednio do produktu sprzedawanego przez sklepy Kong jest też równie oryginalna.

Sklep odzieżowy - Clothes in Closets

Torba z rączką w kształcie kastetu to nietypowy sposób na zareklamowanie ekstremalnych wyprzedaży w sklepach sieci Clothes in Closets.

Projektant - Karl Lagerfeld

Organizacja ekologiczna - Greenpeace

Reklama została przygotowana przez chińską agencję dentsu.

Jeden z lepszych pomysłów Greenpeace na skłonienie ludzi do pomocy zagrożonym gatunkom zwierząt.

Organizacja ekologiczna - GAIA

Reklama została przygotowana przez belgijską agencję Duval Guillaume z siedzibą w Brukseli.

Torby z trzymaną za szyję gęsią były częścią kampanii zwalczającej tuczenie tych ptaków na potrzeby produkcji foie gras.

Atrakcja turystyczna - loch Sawneya Beana

Sawney Bean to legendarny ojciec rodziny szkockich kanibali. Odtworzona jaskinia Sawneya Beana stała się atrakcją turystyczną, którą reklamuje torba z wizerunkiem zakrwawionej twarzy. Więcej informacji o widowisku i możliwość zarezerwowania biletów znajdziecie na tej stronie.

Akcja społeczna - Dreamfields Project

W krajach Trzeciego Świata właśnie z takich torebek dzieci wykonują piłki futbolowe. Na inne po prostu nie mogą liczyć. Reklamówki zostały wyprodukowane, aby zwrócić uwagę na ten fakt oraz sfinansować projekt budowy boisk w najbiedniejszych regionach świata.

Czerwony Krzyż

Jeden z bardziej pomysłowych sposobów Czerwonego Krzyża na zachęcenie do uczestniczenia w akcjach oddawania krwi.

Sklep z gadżetami erotycznymi - Condomi

Reklama została przygotowana przez austriacką agencję Draft FCB Kobza.

Torby, w które pakowany jest towar w sklepach z akcesoriami dla dorosłych, są zwykle projektowane tak, by nie rzucały się w oczy. Agencja Draft FCB Kobca postanowiła zerwać z tym zwyczajem, projektując bardzo charakterystyczne reklamówki. Jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę. Klienci nie tylko nie zbojkotowali sklepu, darmowe torby stały się szybko kultowym i pożądanym gadżetem.

Środek wspomagający odchudzanie - Burn 60

Reklama została przygotowana przez filipińską agencję DDB DM9JaymeSyfu z siedzibą w Manilii.

Pomysłowy sposób na zilustrowanie efektu "przed i po" zastosowaniu/zakupie suplementu Burn 60.

Kryminały ASPE

Kupując jedną z książek najbardziej znanego belgijskiego pisarza kryminałów, klienci otrzymywali w prezencie reklamówkę z rewolwerem.

Sklep z bielizną - Ann Summers

Agencja headhunterska

To już koniec dzisiejszego zestawienia. Jeżeli widzieliście inne ciekawe torby, które powinny znaleźć się w naszym zestawieniu, to dajcie znać w komentarzach lub na facebookowym profilu Gadżetomanii.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.