Poznajcie 8-letniego jutubera, który zarabia ponad milion dolarów rocznie

Poznajcie 8-letniego jutubera, który zarabia ponad milion dolarów rocznie18.09.2014 12:37
Mały Evan z wielkim żelkiem
Marta Wawrzyn

Jak uroczym dzieckiem trzeba być, żeby zarabiać miliony na YouTubie? Oto 8-latek, który dobrze wie, co robić, żeby ludzie go lubili.

W ostatnich dniach Polska dorobiła się pierwszej międzynarodowej gwiazdy YouTube'a. Został nią pies przebrany za wielkiego pająka, pieniądze zgarnia niejaki Wardęga SA, który stoi przed szansą udowodnienia Polakom, że z YouTube'a naprawdę da się żyć. Trzeba tylko znaleźć dobry pomysł na siebie i koniecznie przygotowywać materiały po angielsku.

Dzieciak, który zarabia 1,3 mln dolarów

Business Insider przedstawia 8-letniego Evana, którego dzięki YouTube'owi będzie stać nie tylko na opłacenie sobie studiów, ale i na to, żeby już nigdy nie musieć pracować. Chłopiec jest twarzą kanału EvanTubeHD. Nie tworzy żadnych wymyślnych materiałów - recenzuje gry, testuje zabawki, nowe zestawy LEGO, robi eksperymenty. I jest przy tym niesamowicie uroczy. Zaczęło się od filmików o Angry Birds, przygotowywanych razem z tatą.

Angry Birds Mash'Ems, Splat Balls, Splat Catch, and Splat Target Zone!

Jeden z najzabawniejszych filmików to ten, w którym mały Evan zajada się gigantycznym żelkiem. Bardzo kalorycznym – jak poucza nas dzieciak, "jeśli jesteście na diecie, pewnie nie powinniście tego jeść".

WORLD'S LARGEST GUMMY WORM vs. KID!

8-latek i jego zespół handlowców

Chłopiec ma 800 tys. subskrybentów, najpopularniejsze materiały widziało po kilkadziesiąt milionów internautów. Na jego sukces pracuje nie tylko rodzina, ale też zespół handlowców, który negocjuje umowy z firmami. Jeśli mały Evan zamówił wielkiego robaka w konkretnym sklepie internetowym, to to nie jest przypadek. Tym bardziej nie jest przypadkiem to, że skorzystał z laptopa Vaio. Product placement w "Klanie" to przy tym pikuś, w filmikach małego jutubera reklamą jest praktycznie wszystko.

Business Insider nie pisze, jak wyliczył, że 8-latek zarabia 1,3 mln dolarów rocznie, ale można się domyślić, że youtube'owe reklamy to tylko część dochodów dzieciaka. Evan jest chodzącą reklamą. A ponieważ filmiki, w których występuje, rzeczywiście są fajne, 8-latek jest wart miliony.

Najlepsze w tej historii jest to, że początki były zupełnie zwyczajne. Małego Evana nie wypromowała żadna wielka firma. Na początku był tylko on, jego tata i pomysł, by recenzować zabawki w niekonwencjonalny sposób. Każdy może zrobić coś takiego, tak jak każdy może przebrać psa za pająka. Miliony praktycznie leżą na ulicy, a to, że tylko nieliczni potrafią się po nie schylić, to już inna sprawa.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.