W czwartek konferencja f8 Facebooka. Jakie zmiany wprowadzi Mark Zuckerberg?

W czwartek konferencja f8 Facebooka. Jakie zmiany wprowadzi Mark Zuckerberg?20.09.2011 16:13
Wystąpienie Marka Zuckerberga podczas poprzedniej konferencji f8 (Fot. Flickr/jolieodell/Lic. CC by)

Za dwa dni rozpocznie się konferencja f8 – spotkanie kierownictwa i twórców Facebooka z deweloperami. Jak co roku będzie to okazja do zaprezentowania kluczowych planów i nowych funkcji serwisu społecznościowego. Czego możemy spodziewać się tym razem?

Za dwa dni rozpocznie się konferencja f8 – spotkanie kierownictwa i twórców Facebooka z deweloperami. Jak co roku będzie to okazja do zaprezentowania kluczowych planów i nowych funkcji serwisu społecznościowego. Czego możemy spodziewać się tym razem?

Konferencje f8 przynoszą ciekawe i ważne dla użytkowników Facebooka zmiany, jak np. przycisk „Lubię to!”. Mottem tegorocznego wydarzenia są słowa „Czytaj. Oglądaj. Słuchaj”.

W Sieci dominują opinie, że Facebook zmieni się w gigantyczną platformę zastępującą użytkownikom cały Internet.

„Czytaj” odnosi się w tym wypadku do źródeł informacji i serwisów newsowych. „Oglądaj” to zapewne platformy wideo, a „Słuchaj” to intensyfikacja prac nad umowami z serwisami muzycznymi.

Choć nie wiadomo, jak miałaby wyglądać silniejsza integracja Facebooka z tymi funkcjami, ich wdrożenie mogłoby oznaczać, że użytkownicy nie tylko będą spędzali w serwisie jeszcze więcej czasu, ale przestaną potrzebować innych stron i usług działających poza serwisem Marka Zuckerberga.

Komentarz TechCruncha wskazuje na podporządkowaną opisywanym funkcjom rozbudowę interfejsu serwisu. Pojawią się dodatkowe przyciski – Watched, Listened oraz Read. Dodatkowym przyciskiem dedykowanym usługom e-commerce ma być Want.

Wśród prognozowanych zmian pojawia się również temat głębszej integracji z Twitterem oraz przebudowa systemu płatności połączona z Projektem Spartan - sklepem z aplikacjami wykorzystującymi HTML5.

W jaki sposób zapowiadane funkcje zostaną wdrożone? Tego na razie nie wie nikt, ale „ucieczka do przodu” w wykonaniu Facebooka, który od momentu pojawienia się konkurenta błyskawicznie wdraża kolejne godne uwagi funkcje, wydaje się skuteczną taktyką.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.