Ciepło i zapach pieczonych ziemniaków. Tak powinno być na każdym przystanku!

Temperatura na zewnątrz nie skłania do spacerów. Jeśli ma się to nieszczęście, że do pracy trzeba dojeżdżać autobusem, jedynym ratunkiem przed siarczystym mrozem jest ukrycie się pod grubą warstwą ciepłej odzieży. Czasem i to nie wystarcza. W niektórych miastach na przystankach stają koksowniki, ale jest lepszy pomysł. Ziemniaczka?

Fot. designboom.com
Fot. designboom.com
Paweł Żmuda

08.02.2012 | aktual.: 10.03.2022 16:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Temperatura na zewnątrz nie skłania do spacerów. Jeśli ma się to nieszczęście, że do pracy trzeba dojeżdżać autobusem, jedynym ratunkiem przed siarczystym mrozem jest ukrycie się pod grubą warstwą ciepłej odzieży. Czasem i to nie wystarcza. W niektórych miastach na przystankach stają koksowniki, ale jest lepszy pomysł. Ziemniaczka?

Połączone siły JCDecaux, agencji reklamowej BMB Creative i firmy Posterscope sprawiły, że na brytyjskich przystankach pojawiły się nietypowe podgrzewacze. Firma McCain, producent m.in. mrożonych frytek i przekąsek ziemniaczanych, postanowiła swoimi reklamami zadziałać nie tylko na wzrok i słuch, ale również na powonienie swoich potencjalnych klientów.

Fot. designboom.com
Fot. designboom.com

Na przystankach zamiast zwykłych plakatów pojawiły się połówki ziemniaków. Niby nic, ale po dotknięciu ziemniaka zostaje on podgrzany. Dodatkowo pod wiatą rozpylany jest aromat pieczonych smakołyków, wyświetlane są również kupony zniżkowe.

Praca nad podgrzewanymi ziemniakami przystankowymi trwała aż trzy miesiące. Chyba się opłacało. Z chęcią stanąłbym pod taką wiatą...

Źródło: designboom

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.