Delta Six - król kontrolerów trafia na Kickstartera

Przyznam, że kontrolery gier nigdy nie były dla mnie powodem do frustracji. Wychowany na C64 i topornych dżojstikach "Made in Poland, spółdzielnia pracy", nie zwracałem uwagi na środek łączności ze światem gry. Gdy jednak ogląda się takie projekty jak ten, który przedstawię w dalszej części wpisu, to człowiek zaczyna się zastanawiać, ile stracił, godząc się na klasyczny WSAD i myszkę.

Delta Six - król kontrolerów trafia na Kickstartera
Mariusz Kamiński

Przyznam, że kontrolery gier nigdy nie były dla mnie powodem do frustracji. Wychowany na C64 i topornych dżojstikach "Made in Poland, spółdzielnia pracy", nie zwracałem uwagi na środek łączności ze światem gry. Gdy jednak ogląda się takie projekty jak ten, który przedstawię w dalszej części wpisu, to człowiek zaczyna się zastanawiać, ile stracił, godząc się na klasyczny WSAD i myszkę.

Na początek nieco PR-u. Projektant obiecuje nam, że sesja przed telewizorem i karabinem Delta Six odmieni nasze spojrzenie na konsolowe wygibasy w salonie, a gatunek FPP wreszcie zbliży się do rzeczywistości na odległość pociągnięcia spustu. Kontroler ma być kompatybilny ze wszystkimi konsolami na rynku (poza Wii), nawet z tak ekscentrycznymi jak Ouya. No i cena bardzo Kickstarterowa - 89 dol.

Wiem, karabinów ci u nas dostatek, ale Delta Six wygląda na niezwykle profesjonalny i dopracowany projekt. Jego autorem jest renomowany dizajner David Kotkin, który ma już pokaźne doświadczenie w opracowywaniu akcesoriów gamingowych. Rzućcie łaskawym okiem na jego poprzednie dokonanie, czyli Avnger Controller.

Za celowanie i ruch odpowiada kilka żyroskopów. Kontroler doskonale reaguje na krótkie i szybkie ruchy, co w świecie FPP stanowi o życiu lub śmierci. Po uchwyceniu karabinu pod naszymi palcami znajdzie się kilka nie przeszkadzających przycisków oraz oczywiście spust. Totalnie odjazdową funkcjonalnością jest czujnik dotyku w lunecie karabinu. Po przyłożeniu broni do oka gra automatycznie przechodzi w tryb "scope".

Przed gadżetem trudne zadanie. Widziałem już dziesiątki "naturalnych" kontrolerów, które psuły zabawę, bo nie były tak dokładne, jak powinny być. Osobiście nie mogę się doczekać rozgrywki z zastosowaniem projektora i obrazem na całą ścianę. To dopiero musi być wciągające! Tutaj znajdziecie więcej informacji o projekcie.

Źródło: Dvice

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.