Jak wygląda prawdziwe SimCity?

Nie ma chyba gracza, który nie zna kultowej serii SimCity, której pierwsza odsłona pojawiła się na rynku już w 1989 roku. Dzięki postępowi technologicznemu budynki z gry SimCity 2000 przestały być właśnie tylko pikselami na ekranie. W budowanie prawdziwej metropolii można pobawić się na żywo.

Fot. architizer.com
Fot. architizer.com
Paweł Żmuda

Nie ma chyba gracza, który nie zna kultowej serii SimCity, której pierwsza odsłona pojawiła się na rynku już w 1989 roku. Dzięki postępowi technologicznemu budynki z gry SimCity 2000 przestały być właśnie tylko pikselami na ekranie. W budowanie prawdziwej metropolii można pobawić się na żywo.

Autorem ciekawego zestawu trójwymiarowych brył składających się na planszowe SimCity jest designer Michael Curry znany w Sieci pod nickiem Skimbal. Modele przygotowano za pomocą programu Google Sketch-Up. Do realnego świata przeniesiono je przy użyciu drukarki 3D. Projektant zastrzega, że nie wszystkie figurki są idealną kopią budynków z gry, ponieważ modele tworzył z pamięci, wspominając sobie ulubioną grę komputerową. Mimo ewentualnych błędów, których siłą rzeczy nie dało się uniknąć, jest na co popatrzeć.

Fot. architizer.com
Fot. architizer.com
Fot. architizer.com
Fot. architizer.com

W serwisie Thingiverse.com Skimbal opublikował dotychczasowe efekty swojej pracy nad zestawem "Sim City 2000 Tabletop Play Set". W Sieci dostępne jest już około 20 budynków. Projekt dalej jest rozwijany, więc można spodziewać się, że wkrótce pojawią się kolejne makiety. Nic tylko pobierać, malować i wcielić się w burmistrza :)

Źródło: technabob

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.