Niesamowita siła ssąca odkurzacza LG Kompressor [wideo]
Producenci odkurzaczy przeważnie zachwalają swoje maszyny, eksponując filtry najnowszej generacji wyłapujące wszelkie mikroby, ultranowoczesne turboszczotki czy niemal bezgłośną pracę silnika. Tak też robiło LG, ale to już przeszłość.
11.01.2012 | aktual.: 11.03.2022 08:57
Producenci odkurzaczy przeważnie zachwalają swoje maszyny, eksponując filtry najnowszej generacji wyłapujące wszelkie mikroby, ultranowoczesne turboszczotki czy niemal bezgłośną pracę silnika. Tak też robiło LG, ale to już przeszłość.
A przecież wiadomo, że w odkurzaczach najbardziej liczy się moc urządzenia, która ma odczuwalne przełożenie na siłę ssącą. Krótko mówiąc, w odkurzaczu liczy się mocny cug, a nie dizajnerskie korpusy. Do podobnego wniosku musieli dojść spece od marketingu LG, bo całkowitej zmianie uległa najnowsza strategia reklamowa odkurzaczy z serii LG Kompressor. Dotąd podstawową zaletą była wygodna i higieniczna separacja zebranych zanieczyszczeń. Teraz liczy się wyłącznie naprawdę potężna siła ssąca 2000-watowego silnika. A jest ona imponująca.
Ale to nie wszystko. Model LG Kompressor Plus nie tylko doskonale wyszczupla, ale jest także drapieżnikiem. Z pewnością nie uszedł Waszej uwadze ten fragment:
Mamy tutaj do czynienia z niedozwoloną w Polsce reklamą porównawczą. Potężny LG Kompressor Plus, niczym wielki pyton, wchłonął swojego rynkowego konkurenta, odkurzacz DC29 brytyjskiej firmy Dyson. A tak ofiara wyglądała przed swym końcem:
Reklama, nazwana LG Fashion Industry Exposed, skierowana jest na rynek australijski i została stworzona przez tamtejszą agencję George Patterson Y&R. Trudno orzec, czy przyniesie oczekiwany skutek albo jaka będzie odpowiedź ze strony Dysona. Jednak chyba musi być coś na rzeczy w wyszczuplającym działaniu odkurzaczy od LG. Wystarczy spojrzeć na aktorki Olivię Wilde i Marię Bello.
Obie panie muszą korzystać z urządzeń LG. Natomiast aktorka Gabourey Sidibe jeśli już w ogóle odkurza, to z pewnością odkurzaczami Dyson. Ale widać, że już chyba dała się przekonać, że przyszłość to LG.
Zobacz także