Nowa reklama Volkswagena. Będzie powtórka sukcesu „The Force”?

Po wielkim sukcesie, jakim okazała się reklama Volkswagena Passata z małym Darthem Vaderem w roli głównej, firma z Wolfsburga złapała wiatr w żagle. Zamiast nudzić reklamami zachwycającymi się zmienionym kształtem zagłówka czy nowym stopem, z jakiego wykonano felgi, Volkswagen wraca do znanego motywu.

Ikona popkultury (Fot. BBCAmerica.com)
Ikona popkultury (Fot. BBCAmerica.com)
Łukasz Michalik

20.01.2012 | aktual.: 11.03.2022 08:50

Po wielkim sukcesie, jakim okazała się reklama Volkswagena Passata z małym Darthem Vaderem w roli głównej, firma z Wolfsburga złapała wiatr w żagle. Zamiast nudzić reklamami zachwycającymi się zmienionym kształtem zagłówka czy nowym stopem, z jakiego wykonano felgi, Volkswagen wraca do znanego motywu.

Ubiegłoroczna reklama Volkswagena Passata, w której wystąpił mały Vader, zrobiła w Sieci furorę, wcześniej skutecznie zwracając uwagę m.in. podczas finału Super Bowl.

Przyciągające uwagę reklamy niemieckiego producenta samochodów, w tym m.in. słynna „The Force”, zostały docenione również przez branżę reklamową – z ubiegłorocznego festiwalu reklamy w Cannes przedstawiciele firmy przywieźli liczne nagrody - 34 złote, srebrne i brązowe lwy.

Ten klip znają chyba wszyscy:

Kontynuując wykorzystanie doskonale rozpoznawalnych motywów z "Gwiezdnych wojen", Volkswagen przygotował specjalną wersję Marsza Imperialnego. Kojarzony z kultową serią filmów motyw muzyczny był już wykonywany na różnych instrumentach, niekiedy na tak niezwykłych jak np. stacje dyskietek.

Wykonanie utworu w reklamie Volkswagena również jest dalekie od standardu. Mimo tego już od pierwszej chwili łatwo rozpoznać charakterystyczną melodię. Zresztą zobaczcie i posłuchajcie sami:

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.