Nowa reklama Volkswagena. Będzie powtórka sukcesu „The Force”?
Po wielkim sukcesie, jakim okazała się reklama Volkswagena Passata z małym Darthem Vaderem w roli głównej, firma z Wolfsburga złapała wiatr w żagle. Zamiast nudzić reklamami zachwycającymi się zmienionym kształtem zagłówka czy nowym stopem, z jakiego wykonano felgi, Volkswagen wraca do znanego motywu.
20.01.2012 | aktual.: 11.03.2022 08:50
Po wielkim sukcesie, jakim okazała się reklama Volkswagena Passata z małym Darthem Vaderem w roli głównej, firma z Wolfsburga złapała wiatr w żagle. Zamiast nudzić reklamami zachwycającymi się zmienionym kształtem zagłówka czy nowym stopem, z jakiego wykonano felgi, Volkswagen wraca do znanego motywu.
Ubiegłoroczna reklama Volkswagena Passata, w której wystąpił mały Vader, zrobiła w Sieci furorę, wcześniej skutecznie zwracając uwagę m.in. podczas finału Super Bowl.
Przyciągające uwagę reklamy niemieckiego producenta samochodów, w tym m.in. słynna „The Force”, zostały docenione również przez branżę reklamową – z ubiegłorocznego festiwalu reklamy w Cannes przedstawiciele firmy przywieźli liczne nagrody - 34 złote, srebrne i brązowe lwy.
Ten klip znają chyba wszyscy:
Kontynuując wykorzystanie doskonale rozpoznawalnych motywów z "Gwiezdnych wojen", Volkswagen przygotował specjalną wersję Marsza Imperialnego. Kojarzony z kultową serią filmów motyw muzyczny był już wykonywany na różnych instrumentach, niekiedy na tak niezwykłych jak np. stacje dyskietek.
Wykonanie utworu w reklamie Volkswagena również jest dalekie od standardu. Mimo tego już od pierwszej chwili łatwo rozpoznać charakterystyczną melodię. Zresztą zobaczcie i posłuchajcie sami: