Rzepy - najbardziej wkurzająca reklama Coca-Coli w historii?

O co chodzi? Coca-Cola reklamuje swoje nowe butelki przystankowymi reklamami wyposażonymi w rzepy, aby dosłownie przyciągnąć nowych klientów. Mamy do czynienia z najlepszą albo najgorszą reklamą Coca-Coli w historii.

Rzepy - najbardziej wkurzająca reklama Coca-Coli w historii?
Marek Maruszczak

13.11.2009 | aktual.: 14.03.2022 10:07

O co chodzi? Coca-Cola reklamuje swoje nowe butelki przystankowymi reklamami wyposażonymi w rzepy, aby dosłownie przyciągnąć nowych klientów. Mamy do czynienia z najlepszą albo najgorszą reklamą Coca-Coli w historii.

Dlaczego rzepy? Nowe butelki mają dużo lepiej leżeć w dłoni, czego metaforą ma być wspomniany rzep łapiący ubrania przechodniów.

Obraz

Nowa reklama wprowadzona na razie na paryskich przystankach budzi sporo wątpliwości. Po pierwsze rzep szarpiący drogi wełniany płaszcz nie nastraja raczej pozytywnie do reklamowanego produktu. Po drugie bardzo szybko „reklama” zacznie pozostawiać na ubraniach brud i fragmenty innych „złapanych” płaszczy i szalików.

Wreszcie po trzecie, nie wiem dokładnie jak zareagowałbym spiesząc się na autobus i czując, że nowa butelka Coca-Coli szarpie mnie do tyłu, ale nie byłaby to na pewno reakcja pozytywna.

Obraz

Dlaczego więc zastanawiamy się w ogóle czy reklama była dobrym pomysłem? Bez wątpienia jest to niecodzienny sposób zwrócenia uwagi potencjalnego klienta, a dodatkowo…

Ona jest naprawdę skuteczna. Paryżanie zamiast znienawidzić nowej kampanii reklamowej, kupują o 3.8% więcej osławionego odrdzewiacza.

Źródło: Gizmodo

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.