Skocz po kawę - dosłownie (wideo)

bemoved-coffee-skocz-po-kawe
bemoved-coffee-skocz-po-kawe
Damian

24.10.2009 18:00, aktual.: 14.03.2022 10:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie odnosicie wrażenia, że niektóre urządzenia, gadżety utrudniają nam życie? Ja mam czasami takie odczucia. Z impetem wróciły, gdy tylko zobaczyłem najnowszą maszynę z kawą od Douwe Egberts. Otrzymała ona imię - BeMoved. Po przeczytaniu całego tekstu i obejrzeniu filmiku, zrozumiecie dlaczego akurat taka nazwa i dlaczego utrudniam nam pewne czynności.

Nie odnosicie wrażenia, że niektóre urządzenia, gadżety utrudniają nam życie? Ja mam czasami takie odczucia. Z impetem wróciły, gdy tylko zobaczyłem najnowszą maszynę z kawą od Douwe Egberts. Otrzymała ona imię - BeMoved. Po przeczytaniu całego tekstu i obejrzeniu filmiku, zrozumiecie dlaczego akurat taka nazwa i dlaczego utrudniam nam pewne czynności.

Na razie jest to tylko prototyp, ale całkiem zaawansowany. Urządzenie jest naprawdę interaktywne. Łączy w sobie dość duży, dotykowy ekran do wybierania interesujących nas składników oraz czujnik, który wykrywa ruch osoby zamawiającej napój. W praktyce wygląda to tak, że najpierw rodzaj kawy lub herbaty i ich rozmiar. Następnie przerzucamy wszystkie dodatki do wirtualnej filiżanki (typu cukier, mleko, a nawet migdały). Zatwierdzamy i... nie czekamy bezczynnie. Musimy troszkę poskakać, żeby maszyna była na tyle miła i chciała napełnić nasz kubek zamówionym napojem.

Całkiem ciekawe i oryginalne rozwiązanie. Fajne przez kilka pierwszych dni... po tym czasie, większość osób wolałby pójść do zwykłej maszyny, w której wystarczy nacisnąć dwa góra trzy przyciski i poczekać 30 sekund na małą kawkę z cukrem i mlekiem. Oczywiście, nie jest to pewne uogólnienie, ale obawiam się, że tak naprawdę by było.

A teraz jeszcze film:

Future of Coffee - Introducing the BeMoved Coffee Machine concept

Źródło: Engadget

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także