Zabawny wiral Samsunga. Słoń też może być gadżeciarzem!

Jakie zwierzęta lubią internauci? Sądząc po popularności różnych motywów, ulubieńcami tłumów wydają się koty wytrwale eksploatowane przez twórców różnego rodzaju mniej lub bardziej zabawnych obrazków. Samsung postanowił nie poddać się tej dziwnej modzie i w roli głównego bohatera swojego klipu obsadził zwierzę nieco większe. Co z tego wyszło?

Słonie jako grupa docelowa smartfonów Samsunga? (Fot. YouTube.com)
Słonie jako grupa docelowa smartfonów Samsunga? (Fot. YouTube.com)
Łukasz Michalik

Jakie zwierzęta lubią internauci? Sądząc po popularności różnych motywów, ulubieńcami tłumów wydają się koty wytrwale eksploatowane przez twórców różnego rodzaju mniej lub bardziej zabawnych obrazków. Samsung postanowił nie poddać się tej dziwnej modzie i w roli głównego bohatera swojego klipu obsadził zwierzę nieco większe. Co z tego wyszło?

Jednym z dwóch głównych bohaterów reklamy Samsunga jest słoń wykazujący wyjątkowe zainteresowanie smartfonami. No właśnie – słoń, choć dominuje rozmiarem, jest w gruncie rzeczy postacią drugoplanową. Najważniejszym aktorem w tym klipie jest smartfon Samsung Galaxy Note, który dokonał niemożliwego i reanimuje zapomniany od czasów Windowsa Mobile rysik.

Nie wiem, co kieruje klientami kupującymi (sprzedało się już 5 mln egzemplarzy tego urządzenia!) telefony tak duże, że do ich obsługi konieczne są dwie dłonie albo wielkie jak bochen chleba łapsko jaskiniowego trolla. Jak możecie zobaczyć na poniższym filmie, słoń nie ma takich dylematów i entuzjastycznie poznaje możliwości smartfona, obnażając przy tym artystyczną duszę.

Taki klip ogląda się znacznie przyjemniej niż – moim zdaniem – marne próby podgryzania Apple’a i naśmiewanie się z jego klientów czekających w kilometrowych kolejkach. Słoń zamiast słodkich kociaków? Ryzykowne, ale efekt jest całkiem przyjemny. Sami zobaczcie:

Elephant Plays with a Galaxy Note!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.