Zamień zakupy na sportową przygodę. Rzuć wyzwanie mistrzowi maratonu!

Gadające głowy zapewniające z ekranów lub billboardów o niezwykłych zaletach różnych produktów są mało przekonujące. Jak zwrócić uwagę klientów i nakłonić ich do zakupów? Nietypową formę reklamy wykorzystała firma produkująca buty dla biegaczy. Chcesz zmierzyć się z olimpijczykiem? Masz szansę!

Wytrzymasz takie tempo? (Fot. MichiganRunnerGirl.com)
Wytrzymasz takie tempo? (Fot. MichiganRunnerGirl.com)
Łukasz Michalik

Gadające głowy zapewniające z ekranów lub billboardów o niezwykłych zaletach różnych produktów są mało przekonujące. Jak zwrócić uwagę klientów i nakłonić ich do zakupów? Nietypową formę reklamy wykorzystała firma produkująca buty dla biegaczy. Chcesz zmierzyć się z olimpijczykiem? Masz szansę!

Firma Asics umożliwiła biegaczom skonfrontowanie ich umiejętności ze światowej klasy sportowcem – olimpijczykiem Ryanem Hallem. Na potrzeby reklamy wzniesiono długą na 60 stóp (ponad 18 metrów) ścianę ekranów. Na nich, w cyklicznych odstępach, wyświetlany jest film z naturalnej wielkości biegnącym Ryanem.

ASICS Run With Ryan

Sportowiec przemieszcza się po ekranach w tempie, jakie utrzymywał podczas biegu maratońskiego - trasę przemierzył ze średnią prędkością 4:46 min na milę (2:58 na kilometr, około 20 km/h).

Obserwując ścigających się z Ryanem ludzi, warto pamiętać, że maratończyk utrzymywał takie tempo przez ponad 40 kilometrów! Malkontenci narzekają co prawda, że wyścig, do którego zachęca reklama, jest nieuczciwy, bo Ryan wbiega na ekran rozpędzony, jednak ten mankament wydaje się nie przeszkadzać licznym chętnym.

Występujący w reklamie Ryan Hall (Fot. LetsRun.com)
Występujący w reklamie Ryan Hall (Fot. LetsRun.com)

Z chęcią zobaczyłbym więcej takich reklam – to ciekawa odtrutka po nudach serwowanych przez polskich marketingowców. A przy okazji – jeśli regularnie będziemy podejmować rzucane z ekranu wyzwanie – może uda się uniknąć na starość zawału serca? Albo przynajmniej zdążymy uciec przed lwem?

Lion Chase - Asics - Video

Źródło: Ubergizmo

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.