Trumna z supermarketu

Trumna z supermarketu

Trumna z supermarketu
Paulina Tyburska
23.03.2010 21:38

Dwie największe sieci amerykańskich supermarketów - Wal-Mart i Costco, wprowadziły do swojej oferty nowe produkty. Chyba nikt nie podejrzewał do tej pory, że przez stronę internetową będzie mógł kupić… trumnę.

Dwie największe sieci amerykańskich supermarketów - Wal-Mart i Costco, wprowadziły do swojej oferty nowe produkty. Chyba nikt nie podejrzewał do tej pory, że przez stronę internetową będzie mógł kupić… trumnę.

Już od 895 dolarów (około 2500 zł) można zamówić wyroby o tak uroczych nazwach jak ‘ku pamięci mamy’ czy ‘ku pamięci taty’. Najdroższy produkt z serii kosztuje 3.199 dolarów (jest wykonany z brązu), podczas gdy w zakładach pogrzebowych za najtańsze płaci się 4.500 dolarów (około 13 tys. zł). Każda zamówiona trumna zostaje dostarczona już po 48 godzinach od zamówienia. Na te specyficzne produkty można wziąć kredyt bez oprocentowania na 12 miesięcy.

Na razie trumny i urny kupić można tylko online, w dziale ‘przedmioty użytku domowego’. Sieci chcą sprawdzić, jak nowe produkty przyjmą się wśród klientów. Jeśli reakcja społeczeństwa będzie pozytywna, Wal - Mart planuje rozszerzyć sprzedaż na ponad 200 nowych wyrobów, m.in.: biżuterii pogrzebowej i urny dla zwierząt. Jeśli jeszcze nie jesteście przekonani, może uda się to reklamie:

Caskets And More 4 Less

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)