Aparat fotograficzny dla wielbicieli Instagramu

Aparat fotograficzny dla wielbicieli Instagramu10.05.2012 09:00
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)

Sukces serwisu i lament, jaki podniósł się niedawno po wpuszczeniu do świątyni kreatywnych baristów nieokrzesanej bandy właścicieli Androidów, pokazują, że dla niektórych Instagram to coś więcej niż tylko kiepskie fotki, na dodatek paskudnie popsute filtrami. A gdyby tak do aplikacji dołączyć dedykowany, instagramowy aparat fotograficzny?

Sukces serwisu i lament, jaki podniósł się niedawno po wpuszczeniu do świątyni kreatywnych baristów nieokrzesanej bandy właścicieli Androidów, pokazują, że dla niektórych Instagram to coś więcej niż tylko kiepskie fotki, na dodatek paskudnie popsute filtrami. A gdyby tak do aplikacji dołączyć dedykowany, instagramowy aparat fotograficzny?

Studio ADR zainspirowało się ikoną znanej aplikacji i postanowiło wykorzystać ją jako punkt wyjścia do stworzenia koncepcji aparatu fotograficznego dla wielbicieli Instagramu (w tym artykule znajdziecie poradnik, jak robić dobre zdjęcia telefonem komórkowym). Pomysłodawcy zakładają wyposażenie urządzenia w aplikację Instagram i klienta Facebooka.

Studio ADR postanowiło przy okazji wrócić do pokrytej kurzem koncepcji, która przyczyniła się niegdyś do sukcesu firmy Polaroid (w tym artykule został opisany nowoczesny Polaroid). Instagramowy aparat o nazwie Socialmatic ma mieć wbudowaną drukarkę pozwalającą na wydruk odbitki bezpośrednio po zrobieniu zdjęcia.

Użytkownik będzie mógł wydrukować na zdjęciu również swój kod QR, tak aby osoby oglądające fotkę mogły łatwo trafić na jego profil. Kontrolę nad aparatem zapewni duży dotykowy ekran z tyłu urządzenia, a sprzęt będzie działał pod kontrolą systemu InstaOS 1.0. Nie znacie? Nie szkodzi – zdaniem twórców system będzie na tyle dobry, że poradzi sobie z obsługą aparatu i serwisów społecznościowych.

Specyfikacja aparatu nie przedstawia się imponująco: ma mieć dwa nieokreślone obiektywy (drugi do obsługi filtrów 3D i kamery), 16 GB wbudowanej pamięci, moduły WiFi i Bluetooth, lampę błyskową i duży dotykowy ekran o proporcjach 4:3. Uzupełnieniem będzie pojemnik na papier fotograficzny i tusze do drukarki.

Czy taki produkt mógłby przyjąć się na rynku? Biorąc pod uwagę, że miliony ludzi za pomocą Instagramu dzieli się ze światem swoimi fotkami, część z nich zapewne chciałaby się wyróżnić dedykowanym sprzętem. Do tego wygląd aparatu nie pozostawiałby wątpliwości, jak bardzo kreatywny jest jego właściciel, sądzę zatem, że sukces rynkowy byłby niemal pewny.

Pozostaje poczekać, aż studio ADR przejdzie od koncepcji do gotowego do sprzedaży produktu. Mielibyście ochotę kupić taki aparat?

Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)
Koncepcja aparatu dla użytkowników Instagramu (Fot. ADR-Studio.it)

Źródło: ADR StudioPetapixelDvice

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.