Darmowy album na iTunes? Da się oryginalniej - Wu-Tang Clan wyda płytę na bezprzewodowym głośniku!

Darmowy album na iTunes? Da się oryginalniej - Wu-Tang Clan wyda płytę na bezprzewodowym głośniku!05.10.2014 11:58
Adam Bednarek

Wu-Tang Clan kontynuuje swoje muzyczno-wydawnicze eksperymenty. Po płycie dla jednej osoby przyszedł czas na… ekskluzywny głośnik.

Kłamstwem byłoby stwierdzenie, że wszyscy podporządkowali się obecnym trendom - iTunes, Spotify, no i płyta. Nawet w Polsce zespoły szukają oryginalnych rozwiązań. Łódzki Alles nie wydał swojego albumu na CD, ale na winylu, kasecie i w Sieci. Komety swoje “Paso Fino” także wypuściło na kasetach, nie zapominając jednak o bardziej nowoczesnych formach dystrybucji.

Przykład U2 pokazywać może, że będą to tylko wyjątki, a przyszłość, albo raczej teraźniejszość, jest w Sieci. Jeśli nawet, to nam się aż tak bardzo nie spieszy - zdają się mówić raperzy z Wu-Tang Clan.

Wu-Tang Clan rapuje na głośniku

Niebawem, bo już 14. listopada, do wybranych sklepów trafi bezprzewodowy głośnik, który odtwarzać będzie osiem piosenek z nadchodzącego albumu kultowej grupy. “A Better Tomorrow” trafi później także do “normalnej” sprzedaży (dokładny termin premiery nie jest jednak znany), ale jeśli ktoś chce jako pierwszy sprawdzić formę Wu-Tang Clan, musi znaleźć się w skromnej, liczącej sobie 3 tysiące osób grupie posiadających specjalny głośnik Boombot REX.

Oryginalnie? Na pewno. Wu-Tang Clan w ten sposób nagradza najwierniejszych fanów, dając im limitowany gadżet. Nie dość, że posłuchają jako pierwsi (na dodatek jeden numer dostępny będzie wyłącznie na głośniku), to jeszcze na nietypowym odtwarzaczu.

Muzyka najważniejsza?

Tylko czy Wu-Tang Clan nie przegina? Czy nie więcej w tym promocji, udziwniania, niż prawdziwej muzyki? Za wcześnie na takie oceny, bo możliwe, że “A Better Tomorrow” obroni się sam, ale można odnieść wrażenie, że głośniej jest o działaniach grupy niż o samej ich twórczości.

Wcześniej mieślimy płytę dla jednego słuchacza, teraz album wydany na bezprzewodowym głośniku. Nie za dużo w tym efekciarstwa? Podejścia - “fan łyknie w ciemno”? W końcu “płytogłośnik” kosztuje 80 dolarów…

No cóż, ciąg dalszy dobrze znanej dyskusji - ważne jest dzieło czy to, na czym go odtwarzamy/czytamy?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.