Hamilton powraca z następcą pierwszego na świecie cyfrowego zegarka. Ekskluzywna reedycja po półwieczu

Hamilton powraca z następcą pierwszego na świecie cyfrowego zegarka. Ekskluzywna reedycja po półwieczu23.03.2020 19:14
Reedycja pierwszego elektronicznego zegarka. Nowy Hamilton PSR zachwyca
Źródło zdjęć: © Hamilton @ Twitter
Jan Domański

Słysząc o Hamiltonie, zapewne skojarzy się wam Lewis Hamilton, czyli wielokrotny mistrz świata Formuły 1. Jednak marka zegarków Hamilton ma o wiele dłuższą tradycję niż staż na torze tego zawodnika. Hamilton Watch Company wypuszcza reedycję cyfrowego klasyka.

Początki firmy Hamilton Watch Company sięgają końca XIX wieku, kiedy to w Pensylwanii tworzono pierwsze zegarki kieszonkowe, później też modele na rękę. Obecnie to część szwajcarskiego Swatch, ale nie stoi w cieniu, a jest jedną z bardziej docenianych marek koncernu.

Pierwszy elektroniczny zegarek w historii - Hamilton Pulsar

Po wielu latach mechanizmy z kołami zębatymi zostały stopniowo zastępowana przez elektronikę. Wszystko zapoczątkował właśnie Hamilton w 1970 roku. Nowy PSR to unikalna reedycja tego ponadczasowego model Pulsar, który wprowadził osobiste czasomierze w nową erę ekranów ciekłokrystalicznych i cyfrowego odmierzania czasu.

Jak można przeczytać w komunikacie na oficjalnym profilu marki w serwisie społecznościowym Twitter - "Gwiazda powróciła! Hamilton prezentuje PSR. W 1970 roku, Hamilton zaprezentował pierwszy na świecie cyfrowy zegarek - zupełnie nowy sposób na odczytywania czasu. W maju przywracamy do życia tę legendę i świętujemy 50 rocznicę tego przełomowego kamienia milowego."

Waking a Sleeping Giant | Hamilton Watch

Czysty czas i solidne wykonanie

W porównaniu do obecnych czasomierzy, PSR wydaje się być ascetyczny. To nie smartwatch czy zaawansowany, naszpikowany różnymi funkcjami smart gadżet, a po prostu solidny zegarek na rękę o bardzo podobnym wzornictwie do oryginału z 1970 roku. Nie mniej przy jego tworzeniu zastosowano wiele przydatnych cech.

Hamilton PSR jest wodoodporny aż do 100 metrów, może pochwalić się hybrydowym wyświetlaczem czy antyrefleksyjną powłoką ze szkła szafirowego. Cena oczywiście nie może być niska i kształtuje się mniej więcej na poziomie 745 lub 995 dolarów (około 3200 lub 4300 złotych) - zależnie od wersji. Do wyboru mamy stalową i droższą limitowaną do 1970 sztuk złotą edycję.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.