Konkurs: Co można robić 2 razy częściej, 2 razy więcej?

Konkurs: Co można robić 2 razy częściej, 2 razy więcej?11.08.2011 13:24
Marek Maruszczak

Zaczynamy konkurs na oryginalne spoty przedstawiające Wasze propozycje. Przedstawiciel Gadżetomanii w osobie autora tego wpisu będzie jednym z jurorów konkursu i gorąco zachęca Was do wzięcia w nim udziału. Poza tym po jego zakończeniu sami damy Wam okazję do wygrania kolejnej drukarki.

Zaczynamy konkurs na oryginalne spoty przedstawiające Wasze propozycje. Przedstawiciel Gadżetomanii w osobie autora tego wpisu będzie jednym z jurorów konkursu i gorąco zachęca Was do wzięcia w nim udziału. Poza tym po jego zakończeniu sami damy Wam okazję do wygrania kolejnej drukarki.

Zasady są bajecznie proste. Dowolną techniką trzeba przygotować krótkie spoty, w których wyrazicie swoje propozycje, pragnienia albo frustracje. Być może chcielibyście 2 razy częściej chodzić do kina, 2 razy więcej zarabiać, 2 razy częściej słyszeć od znajomych komplementy lub widzieć u nich uśmiech od ucha do ucha. Jedyne ograniczenia to Wasza wyobraźnia i czas nagrania -   mniej więcej minuta. Tyle bowiem może trwać spot nagrany smartfonem, kamerą, pozlepiany z przeróżnych slajdów albo rysunków.

A co potem? Potem 10 najbardziej oryginalnych twórców zgarnie nagrody, m.in. pieniądze, urządzenia drukujące HP Photosmart i Deskjet albo torby na ramię. Przystępując do tworzenia spotu, pamiętajcie o jednym. Należy w nim zamieścić jeden konkretny przykład na to, co można robić 2 razy częściej, 2 razy więcej. Co dokładnie? Już wyjaśniam.

Firma HP, z którą organizujemy konkurs, sukcesywnie zwiększa ofertę urządzeń drukujących z serii Ink Advantage. Oryginalne tusze HP do modeli Ink Advantage kosztują ok. 30 zł. Ci, którzy dużo drukują, mogą przecierać oczy ze zdziwienia.

„Cena tuszów HP do drukarek Ink Advantage jest naprawdę niska, dzięki czemu można drukować przynajmniej 2 razy więcej i 2 razy częściej niż wcześniej”. Jeśli znajdziecie fajny sposób na zobrazowanie tego zdania, szanse na główną nagrodę (HP Photosmart Ink Advantage eAIO i 1500 zł) wzrosną o stokroć. Droga do tego jest naprawdę prosta.

Etap 1 (od 25 lipca do 28 sierpnia)

Spot, nakręcony dowolną techniką, wrzucacie do serwisu www.youtube.com. Spot musi zaczynać się od tytułu konkursu „Co można robić 2 razy częściej, 2 razy więcej?”. Następnie link do spotu razem z danymi kontaktowymi (numer telefonu komórkowego i adres email) wysyłacie w wiadomości email na adres fan@edelman.com

Siedmioosobowe jury, złożone z blogerów i dziennikarzy, którzy mieli już okazję przetestować urządzenia Ink Advantage, wybierze 10 najlepszych spotów. Więcej informacji o jury znajdziecie na profilu HP na Facebooku

Etap 2 (28-31 sierpnia)

10 najlepszych spotów zostanie zamieszczonych na profilu HP Polska na Facebooku oraz na naszym portalu. Na profilu HP fani będą mogli decydować, które spoty są oryginalne, klikając pod wybranym postem „Lubię to!”.

Nagrody:

1 miejsce: urządzenie drukujące HP Ink Advantage eAIO i 1500 zł

  1. miejsce: urządzenie drukujące HP Ink Advantage eAIO i 1000 zł
  1. miejsce: urządzenie drukujące HP Ink Advantage eAIO

4-6 miejsce: urządzenie drukujące HP Deskjet Ink Advantage AIO

7-10 miejsce: torby na ramię HP

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.