Muzik One: słuchawki Bluetooth dla fanów Spotify, Twittera i Facebooka

Kolejny startup zaprezentował swój innowacyjny produkt, tym razem słuchawki przyjazne mediom społecznościowym. Cechuje je także długi czas pracy na baterii oraz programowalne przyciski. Czy to wystarczy aby odnieść sukces?

Muzik One: słuchawki Bluetooth dla fanów Spotify, Twittera i Facebooka
Jarosław Balcerzak

18.09.2016 | aktual.: 10.03.2022 09:21

Wyjątkowy produkt o atrakcyjnej stylistyce

Na początku roku media obiegła informacja o inwestycji Twittera w startup tworzący słuchawki. Już wówczas można się było spodziewać związku między oba produktami, a dziś możemy już nabyć Muzik One. Nowe słuchawki Bluetooth są według producenta najbardziej skomunikowanymi z mediami społecznościowymi na świecie.

Nie sposób odmówić im prestiżowego wyglądu, co osiągnięto dzięki połączeniu syntetycznej skóry oraz aluminium klasy lotniczej. Gabaryty wynoszą 20,3 × 20,3 × 5,1 cm, przy czym w razie potrzeby słuchawki możemy złożyć. Waga 233 g jest całkiem spora, a rekompensować to mają dwa zestawy nauszników. Producent oferuje trzy wersje kolorystyczne: czarną, biało – srebrną oraz biało – złotą.

Obraz

Długi czas pracy i uproszczona obsługa

Wysoką jakość odtwarzania dźwięku mają zapewnić 40 mm przetworniki, zapewniające dźwięk w paśmie 20 – 20000 Hz. Zasięg bluetooth wynosi 15 metrów, a bateria ma wystarczyć na 30 godzin odtwarzania. Pasywne wytłumianie hałasu ma zapewnić lepszą jakość muzyki lub prowadzonej rozmowy - dwa wbudowane mikrofony umożliwiają odebranie połączenia.

Słuchawkami sterujemy touchpadem na jednej i czterema przyciskami na drugiej słuchawce. Przy pomocy aplikacji Muzik Connect możemy przypisać im funkcje z dużego wachlarza wyboru, m.in. udostępnienie słuchanego utworu na Facebooku / Twitterze, uruchomienie aplikacji czy zapisanie utworu. Touchpadem kontrolujemy głośność, przełączamy nagrania lub wydajemy polecenie Siri.

Obraz

Unikalność nie musi przełożyć się na popularność

Muzik One rzeczywiście są jedyne w swoim rodzaju, a ich obecność pozwoli przekonać się na ile lukratywną niszę odnalazły. Z jednej strony prezentują poprawną jakość odtwarzania i naprawdę ekskluzywny design, z drugiej – w cenie 299,99 dol można znaleźć produkty o znacznie lepszej charakterystyce dźwięku.

Zadecyduje więc słabość użytkowników do łatwego dzielenia się muzyką w sieci. Niestety już na starcie część z nich musi wykazać się cierpliwością: o ile Muzik One są już w sprzedaży, dedykowana im aplikacja została wydana jedynie na iOS. Wersja na Androida ma pojawić się wkrótce.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.