Rekord na Facebooku. Kto ma 60 mln fanów?

Wśród amerykańskich celebrytów jest kilka osób, które dobrze wiedzą, jak promować się w Sieci (lub dobrze płacą komuś, kto to wie). Raper Eminem właśnie pobił rekord: stał się pierwszą w historii osobą, której fanpage przekroczył 60 mln lajków.

Tłum fanów (Fot. Flickr/Amanda M Hatfield/Lic. CC by)
Tłum fanów (Fot. Flickr/Amanda M Hatfield/Lic. CC by)
Marta Wawrzyn

31.07.2012 | aktual.: 10.03.2022 13:18

Wśród amerykańskich celebrytów jest kilka osób, które dobrze wiedzą, jak promować się w Sieci (lub dobrze płacą komuś, kto to wie). Raper Eminem właśnie pobił rekord: stał się pierwszą w historii osobą, której fanpage przekroczył 60 mln lajków.

Eminem niewątpliwie należy do gwiazd, które nie mają kłopotów z promowaniem się w serwisach społecznościowych. Od dawna jest właścicielem jednego z najpopularniejszych fanpage'ów na Facebooku, nie gorzej radzi sobie w serwisie YouTube.

Raper właśnie pobił kolejny rekord: został pierwszą w historii Facebooka osobą, która zdobyła 60 mln fanów. Wciąż daleko mu do niektórych fanpage'ów firmowych: Facebook for Every Phone ma 117 mln fanów, więcej niż Eminem mają też Facebook, Texas HoldEm Poker i YouTube.

Inne niezwykle popularne na Facebooku gwiazdy to Rihanna (59,4 mln fanów), z którą Eminem wykonywał "Love the Way You Lie", Shakira (53,3 mln), Lady Gaga (53 mln) i Michael Jackson (51,1 mln).

Na Twitterze układ sił wygląda trochę inaczej. Jak pisał ostatnio Łukasz w artykule "10 najbardziej fascynujących rekordów Internetu", najpopularniejszą ćwierkającą gwiazdą jest Lady Gaga (27,7 mln obserwujących). Zaraz za nią jest Justin Bieber, młodzieniec, który bez Internetu nigdy by nie zaistniał w naszej świadomości, a którego wpisy na Twitterze śledzi 25,7 mln osób.

Eminem ma w tym serwisie marne 11,8 mln obserwujących.

Źródło: AllFacebook

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.