Wizytówki i reklamy laserowo wypalane na powierzchni liści
Opisywaliśmy już interesujące projekty wizytówek. Jednak w tym konkretnym przypadku można powiedzieć o znalezieniu całkiem nowego medium reklamowego.
02.08.2009 | aktual.: 14.03.2022 11:57
Opisywaliśmy już interesujące projekty wizytówek. Jednak w tym konkretnym przypadku można powiedzieć o znalezieniu całkiem nowego medium reklamowego.
Rozrzucenie setek lub tysięcy liści z laserowo wypaloną reklamą lub wizytówką, nie będzie miało wpływu na środowisko naturalne. Do tego informacja może pozostać niewidoczna, jeżeli nie podniesiemy liścia i nie spojrzymy na niego pod światło.
Druga sprawa to wygląd wizytówek. Liście prezentują się po prostu świetnie. Dodatkowo budzą pozytywne odczucia, co jest ważne zarówno przy projektowaniu wizytówki jak i reklamy.
„Zmodyfikowane” liście są dziełem firmy Tatil Design. Zdobyły już kilka nagród w tym brązowy medal na International Design Excellence Awards in Eco Design w 2009.
Nie miałbym nic przeciwko gdyby papierowe reklamówki walające się po ulicach i chodnikach zamieniły się na wielokolorowe liście. Nawet jeżeli reklamowałyby dokładnie to samo.[block position="inside"]3793[/block]
Źródło: Inhabitat