Heatbuff: skuteczne rozwiązanie problemu zmarzniętych dłoni

Heatbuff: skuteczne rozwiązanie problemu zmarzniętych dłoni07.03.2017 09:51
Jarosław Balcerzak

Każdy, kto ma za sobą wielogodzinne korzystanie z komputera, wie, na ile mogą wówczas zmarznąć ręce. Rozwiązanie tej niedogodności powstało w Danii i jest równie proste, co skuteczne. W jaki sposób działa Heatbuff?

Znany w esporcie problem

Za produkt odpowiada duński startup Envavo IVS, stworzony w specjalnej strefie ekonomicznej dla tego rodzaju działalności. Jego założycielami jest dwóch graczy, którzy w maju 2016 uświadomili sobie skalę problemu i narysowali pierwszy rysunek proponowanego rozwiązania.

Trudno zarzucić im przesadę, skoro na każdych zawodach esportowych na biurkach graczy widać niewielkie ogrzewacze do dłoni. Choć niewielkie i uciążliwe w korzystaniu, pomagają w tych najtrudniejszych warunkach gamingowych utrzymać właściwą temperaturę i krążenie. Te z kolei pozwalają na uzyskanie optymalnego czasu reakcji i komfortu podczas rozgrywki.

Pierwszy prototyp był gotowy w lutym, a jego zdjęcia na Imgurze zanotowały 450 tys. odsłon. Innowacyjny grzejnik o kształcie zoptymalizowanym z myślą o graczach szybko zyskiwał na popularności, a dwójka twórców zaczęła otrzymywać telefony od firm, zainteresowanych zakupem produktu dla swoich pracowników.

Cichy, skuteczny i energooszczędny

Jego obsługa i zasada działania są niezwykle proste. Wystarczy podłączyć go do zasilania sieciowego i ustawić nachylenie zgodne z preferencjami. Heatbuff rozpoczyna pracę, podnosząc temperaturę dłoni do optymalnych 33˚ C. Co ważne, dokonuje tego bezgłośnie i bez nagrzewania swojej obudowy. Nie stwarza również zagrożenia uszkodzeniem klawiatury.

Heatbuff wykorzystuje krótkie fale podczerwone, a jego aktualna moc wynosi 100 W. Twórcy wciąż pracują nad jej redukcją, choć już obecnie można grzejnik uznać za całkiem energooszczędny. Do wspierających kampanię crowdfundingową na Kickstarterze trafi w standardowym, czarnym kolorze.

Godne pozazdroszczenia tempo zbiórki funduszy

Sposobu realizacji pomysłu trudno nie uznać za imponujący sukces: sfinansowanie produkcji na Kickstarterze zajęło dobę, a już po tygodniu twórcy Heatbuffa mogą liczyć na (w przeliczeniu z duńskich koron) niespełna 65 tys. zł z 43,5 tys. zł obranych jako cel kampanii. Do końca akcji pozostało jeszcze 31 dni, co z pewnością przyniesie jeszcze większe liczby i wsparcie dla nowego produktu.

Cena Heatbuffa wynosi ok. 382 zł, do czego należy jeszcze doliczyć ok. 64 zł kosztów przesyłki. Nie jest to więc rozwiązanie dla miłośników produktów budżetowych, jednak w swojej kategorii nie posiada żadnych konkurentów. Niedogodnością jest również czas realizacji zamówień – wysyłki do wspierających odbędą się dopiero w grudniu tego roku.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.