Evergraph: unikalny zegarek dla entuzjastów niepowtarzalnego designu

Evergraph: unikalny zegarek dla entuzjastów niepowtarzalnego designu

Evergraph: unikalny zegarek dla entuzjastów niepowtarzalnego designu
Jarosław Balcerzak
07.02.2017 08:03, aktualizacja: 10.03.2022 08:38

Twórcy Evergrapha zainspirowali się San Francisco i stworzyli jedyny w swoim rodzaju zegarek. Wyróżnia się niepowtarzalnym designem i najwyższą jakością zastosowanych materiałów. Czym jeszcze zapracował na swój sukces?

Doświadczeni specjaliści od oryginalnych zegarków

Evergraph jest dziełem marki Xeric (dawniej Watchismo) z San Francisco, właściciela najpopularniejszego z niezależnych sklepów internetowych z zegarkami, watches.com. Jej założycielami jest dwóch braci, Mitch i Andrew Greenblatt, którzy już od niespełna 20 lat wyszukują i tworzą najbardziej oryginalne czasomierze dla wymagających użytkowników.

Od czterech lat o swoich klientów zabiegają również na Kickstarterze, gdzie już trzykrotnie odnosili imponujące sukcesy. Kampanie zegarków w latach 2013 (Xeriscope), 2015 (Halograph) oraz 2016 (Soloscope) zawsze kończyły się wynikiem od 450 tys. do niemal 900 tys. dolarów zebranych funduszy. Za każdym razem gotowy produkt trafiał do usatysfakcjonowanych wspierających.

Najnowsza kampania ruszyła 31 stycznia i osiągnęła cel w zaledwie trzy godziny. Po tygodniu przekroczyła go już niemal czterokrotnie, a do końca akcji pozostało jeszcze 39 dni. Sukces tych rozmiarów nie byłby możliwy, gdyby twórcy nie przedstawili produktu naprawdę wyjątkowego. Taki jest właśnie Evergraph, unikalny zegarek dla entuzjastów ponadczasowego wzornictwa.

Obraz

Trwały, wodoszczelny i starannie wykonany

Nowy czasomierz Xeric inspirowany jest architekturą San Francisco, której ikoniczne przykłady znalazły odzwierciedlenie w stylistyce zegarka. Jego twórcy deklarują, że projektowali go z myślą o zachowaniu klasycznej estetyki, która oparła się 100-letniej próbie czasu.

Zegarek ma grubość 14 mm i tarczę o średnicy 44 mm. Jest dostępny z 20-mm skórzanymi paskami marki Horween lub bransoletami z nierdzewnej stali 316L. Wspierający wybierają wśród czterech barw koperty: czarnej, grafitowej, srebrnej lub różowego złota. Każdy z Evergraphów jest wodoszczelny, a wartość 5 ATM (50 m) zapewnia mu pełną ochronę przed strugami wody.

Do zegarka trafił prestiżowy, japoński mechanizm automatyczny Miyota 82S0, spotykany zwykle w produktach wycenianych na przynajmniej 1000 dolarów. Ochronę tarczy zapewnia pokryte szafirem szkło mineralne K1.

Obraz

Limitowana liczba w atrakcyjnej cenie

Evergraph jest świetnym przykładem stworzenia produktu jedynego w swoim rodzaju, a przy tym niewycenionego na pięciocyfrową kwotę. Taka polityka na przestrzeni lat zapewniła Xericowi rzeszę sympatyków, którzy nie mają dziś obaw o jakość zegarka, na który mogą sobie pozwolić. Nikogo nie zdziwi więc, jeśli nowym produktem marce uda się ustanowić rekord finansowania.

Zegarek kosztuje obecnie 279 dolarów (ok. 1120 zł), jednak w regularnej sprzedaży jego cena wzrośnie do 599 dolarów (ok. 2400 zł). Wszystkie wyprodukowane egzemplarze będą indywidualnie numerowane, a w każdym kolorze powstanie wyłącznie 999 sztuk. Wysyłki do wspierających mają nastąpić w lipcu tego roku.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)