Liam Neeson w wyemitowanej podczas finału Super Bowl 2016 reklamie LG OLED SIGNATURE TV

Liam Neeson w wyemitowanej podczas finału Super Bowl 2016 reklamie LG OLED SIGNATURE TV08.02.2016 21:48
Liam Neeson w filmie "Man From The Future"
LG

Finał Super Bowl to wielkie święto, podczas którego przed telewizorami zasiadają miliony Amerykanów. Zgodnie z coroczną tradycją, w przerwie meczu emitowane jest najchętniej oglądane pasmo reklamowe w USA. Nie mówimy jednak o nudnych, irytujących reklamach, lecz o spotach będących często małymi arcydziełami, za którymi stoją wielkie nazwiska. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej reklamy LG.

Główną rolę w spocie "Man From The Future" promującym nowy telewizor LG SIGNATURE OLED TV odegrał Liam Neeson. Aktor znany z takich filmów jak "Lista Schindlera", "Uprowadzona" czy "Gwiezdne wojny: Mroczne widmo" wcielił się w tytułowego człowieka z przyszłości, którego zadaniem jest ujawnienie nam już dziś telewizora jutra.

Liam Neeson:

Mój bohater jest tajemniczym człowiekiem z przyszłości, który przybył do naszych czasów z bardzo ważną misją. Jest uosobieniem pewnej postawy, ciekawości świata i przyszłości, którą ma w sobie każdy z nas.

Reżyserem 60-sekundowego filmu jest Jake Scott - syn czterokrotnie nominowanego do Oscara Ridleya Scotta, którego kojarzycie zapewne z takich filmów jak "Obcy - 8. pasażer Nostromo", "Gladiator", "Łowca androidów" czy "Marsjanin". Sam Ridley Scott również brał zresztą czynny udział w produkcji spotu, gdyż jest jego producentem.

Ridley Scott:

To dynamiczny, krótki film. Opowiada o ciągłym dążeniu do wprowadzania innowacji, które pozwalają stworzyć technologie jutra.

Wspomniany spot możecie obejrzeć poniżej.

Ciężko byłoby zaangażować w pracę nad filmem bardziej odpowiedni zespół. Zarówno Ridley Scott, jak i jego syn mają doświadczenie w reżyserowaniu spotów emitowanych podczas finałów Super Bowl. Ridley Scott stoi bowiem za filmem "1984" promującym komputery Macintosh, a spod ręki Jake'a wyszedł spot "Lost Dog" reklamujący piwa Budweiser.

Liam Neeson:

Ridley i Jake tworzą niezwykle kreatywny zespół. Po prostu wiesz, że jesteś w dobrych rękach.

Warto ponadto odnotować, że Ridley Scott jest wielkim orędownikiem technologii OLED i często podkreśla, że chciałby, aby wszystkie jego filmy oglądano na telewizorach tego typu. Również telewizor LG OLED SIGNATURE TV zrobił na reżyserze spore wrażenie.

Ridley Scott:

W pierwszej chwili zadziwił mnie jego kształt. Jest niezwykle cienki, gładki, prosty i elegancki.

Przypomnijmy, że za sprawą designu, telewizorowi LG SIGNATURE OLED TV przyznano tytuł „Best of Innovation” podczas targów CES 2016. Opracowana przez LG koncepcja Picture-on-Glass polegająca na umieszczeniu wyświetlacza na szklanym panelu sprawia bowiem, że grubość urządzenia to raptem 2,57 mm.

Telewizor nafaszerowany jest ponadto najnowszymi technologiami takimi jak funkcja kontrolowanego podświetlania pikseli Pixel Dimming, 10-bitowa matryca, 10-bitowa moc przetwarzania sygnału, ColorPrime Pro oraz nowa wersji systemu webOS o oznaczeniu 3.0. Nie można również zapominać o rozdzielczości 4K Ultra HD oraz opisywanej przez nas jakiś czas temu technologii HDR umożliwiającej wyświetlanie obrazu o poszerzonym zakresie tonalnym.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.