Evergraph: unikalny zegarek dla entuzjastów niepowtarzalnego designu

Evergraph: unikalny zegarek dla entuzjastów niepowtarzalnego designu07.02.2017 08:03
Jarosław Balcerzak

Twórcy Evergrapha zainspirowali się San Francisco i stworzyli jedyny w swoim rodzaju zegarek. Wyróżnia się niepowtarzalnym designem i najwyższą jakością zastosowanych materiałów. Czym jeszcze zapracował na swój sukces?

Doświadczeni specjaliści od oryginalnych zegarków

Evergraph jest dziełem marki Xeric (dawniej Watchismo) z San Francisco, właściciela najpopularniejszego z niezależnych sklepów internetowych z zegarkami, watches.com. Jej założycielami jest dwóch braci, Mitch i Andrew Greenblatt, którzy już od niespełna 20 lat wyszukują i tworzą najbardziej oryginalne czasomierze dla wymagających użytkowników.

Od czterech lat o swoich klientów zabiegają również na Kickstarterze, gdzie już trzykrotnie odnosili imponujące sukcesy. Kampanie zegarków w latach 2013 (Xeriscope), 2015 (Halograph) oraz 2016 (Soloscope) zawsze kończyły się wynikiem od 450 tys. do niemal 900 tys. dolarów zebranych funduszy. Za każdym razem gotowy produkt trafiał do usatysfakcjonowanych wspierających.

Najnowsza kampania ruszyła 31 stycznia i osiągnęła cel w zaledwie trzy godziny. Po tygodniu przekroczyła go już niemal czterokrotnie, a do końca akcji pozostało jeszcze 39 dni. Sukces tych rozmiarów nie byłby możliwy, gdyby twórcy nie przedstawili produktu naprawdę wyjątkowego. Taki jest właśnie Evergraph, unikalny zegarek dla entuzjastów ponadczasowego wzornictwa.

Trwały, wodoszczelny i starannie wykonany

Nowy czasomierz Xeric inspirowany jest architekturą San Francisco, której ikoniczne przykłady znalazły odzwierciedlenie w stylistyce zegarka. Jego twórcy deklarują, że projektowali go z myślą o zachowaniu klasycznej estetyki, która oparła się 100-letniej próbie czasu.

Zegarek ma grubość 14 mm i tarczę o średnicy 44 mm. Jest dostępny z 20-mm skórzanymi paskami marki Horween lub bransoletami z nierdzewnej stali 316L. Wspierający wybierają wśród czterech barw koperty: czarnej, grafitowej, srebrnej lub różowego złota. Każdy z Evergraphów jest wodoszczelny, a wartość 5 ATM (50 m) zapewnia mu pełną ochronę przed strugami wody.

Do zegarka trafił prestiżowy, japoński mechanizm automatyczny Miyota 82S0, spotykany zwykle w produktach wycenianych na przynajmniej 1000 dolarów. Ochronę tarczy zapewnia pokryte szafirem szkło mineralne K1.

Limitowana liczba w atrakcyjnej cenie

Evergraph jest świetnym przykładem stworzenia produktu jedynego w swoim rodzaju, a przy tym niewycenionego na pięciocyfrową kwotę. Taka polityka na przestrzeni lat zapewniła Xericowi rzeszę sympatyków, którzy nie mają dziś obaw o jakość zegarka, na który mogą sobie pozwolić. Nikogo nie zdziwi więc, jeśli nowym produktem marce uda się ustanowić rekord finansowania.

Zegarek kosztuje obecnie 279 dolarów (ok. 1120 zł), jednak w regularnej sprzedaży jego cena wzrośnie do 599 dolarów (ok. 2400 zł). Wszystkie wyprodukowane egzemplarze będą indywidualnie numerowane, a w każdym kolorze powstanie wyłącznie 999 sztuk. Wysyłki do wspierających mają nastąpić w lipcu tego roku.

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.